Magen er jo helt sprengt!

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Skulle tru jeg husket litt fra mine forrige svangerskap, men har tydeligvis glemt ALT. Magen er konstant sprengt og det kjennes ut som Livmora presser skikkelig på! Andre som føler det sånn? På natta må jeg tisse HVER TIME.. føles jo ut som jeg er 8 mnd på vei! Jeg er 6 uker liksom.. det er jo helt teit o_O
Og jeg vet jo at livmoren vokser fortere som tredjegangs, men det får da være måte på. Kanskje det er 3 stk... :rolleyes:

Skulle tru jeg husket litt fra mine forrige svangerskap, men har tydeligvis glemt ALT. Magen er konstant sprengt og det kjennes ut som Livmora presser skikkelig på! Andre som føler det sånn? På natta må jeg tisse HVER TIME.. føles jo ut som jeg er 8 mnd på vei! Jeg er 6 uker liksom.. det er jo helt teit o_O
Og jeg vet jo at livmoren vokser fortere som tredjegangs, men det får da være måte på. Kanskje det er 3 stk... :rolleyes:

Er bare luft :p ser ut som jeg er 6 mnd på vei sjæl:hilarious:

Vedlegg

• 37B8715C-137C-4F74-894C-DB645CD163FC.jpeg
    37B8715C-137C-4F74-894C-DB645CD163FC.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 49
Jeg passer bare en av jeansene mine for tiden, så mammabuskene og tightsene er funnet frem igjen:hilarious: Men jeg kjenner absolutt ingen forskjell, bare ser veldig gravid ut:D

Hei, er 4+2, kjenner at det strammer skikkelig i magen i ca 1 minutt hver gang jeg begynner å bevege meg. Går så over og kjenner ingenting. Er første gangen jeg er gravid, noen andre som har opplevd dette?
Har ikke hatt antydninger til blod.

Sånn om det er noe trøst jeg var på do kl 01. 01.30 02.30 og 0.40 og 06

Er bare luft :p ser ut som jeg er 6 mnd på vei sjæl:hilarious:

Det er jo sååå slitsomt! Prøver å la vær å spise så mye tull også, for å se om det hjelper. Men neida! Like oppblåst. Så nå skal jeg kose meg med en haug bulemat fra burger king likesågodt... :p

Det er jo sååå slitsomt! Prøver å la vær å spise så mye tull også, for å se om det hjelper. Men neida! Like oppblåst. Så nå skal jeg kose meg med en haug bulemat fra burger king likesågodt... :p

Ja det er håpløst. Spesielt når man ikke kan rope det ut. Hadde gjerne tatt en diger mage full av luft i uke 13-14 liksom:laughing002 her forsvant magen i dag, våkna bare opp med vanlig mage. Veldig deilig :p gjorde ikke noe spesielt hverken for å få den eller bli kvitt den. Så spis og kos deg du!:laughing002

Hei, er 4+2, kjenner at det strammer skikkelig i magen i ca 1 minutt hver gang jeg begynner å bevege meg. Går så over og kjenner ingenting. Er første gangen jeg er gravid, noen andre som har opplevd dette?

Det hender jeg får litt ubehag nederst i magen om jeg reiser meg fort opp. Mener å huske jeg har hatt det slik alle gangene. Ville uansett ikke bekymret meg særlig over det altså :)

Og jeg vet jo at livmoren vokser fortere som tredjegangs, men det får da være måte på. Kanskje det er 3 stk... :rolleyes:[/QUOT
Akkurat som jeg har det! Er også 3.gang og overraska over hvor fort magen har kommet!

Godt jeg ikke er alene! Gleder meg til det roer seg og at det heller blir en "ekte" mage! :happy:

Hår ofte litt sterke strekke smerter nede i livmor område om jeg Røyset meg fort eller vrir meg fort en vei.. går fort over men tror nok det er bare livmoren som vokser og strekker seg .. hadde slikt forrige svangerskap og er ikke noe farlig :happy:

Det hender jeg får litt ubehag nederst i magen om jeg reiser meg fort opp. Mener å huske jeg har hatt det slik alle gangene. Ville uansett ikke bekymret meg særlig over det altså :)
Har ofte ubehag, uavhengig om jeg reiser meg, om jeg ligger i samme stilling lenge og noen ganger når jeg står og går veldig lenge for så å legge meg ned. Går over asså, men spesielt når jeg er sliten kjenner jeg på en måte at det «er noe der». Som om det vokser. Noen ganger litt «nålestikk» opp i dåsa... antar det er normalt

Back
Topp