Magen er i veien!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Jeg har ikke egentlig merket det før nå, men i dag hvor jeg har vært litt aktiv i huset er magen skikkelig i veien! Hva med dere? Jeg er ikke så stor enda, men magen er steinhard og vond å bøye seg med!

Ja, her er det litt i veien gitt. Spess når jeg driver ved vasken på kjøkkenet el badet....kommer liksom ikke helt frem :P

Nytter ikke barbere seg iallfall :p

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg sliter veldig med å ta på skoa allerede nå. Skrekk og gru, skal vel bli sånn ca. 10 ganger verre(!) Åssen skal det gå???:P

Her om dagen skulle samboer ta rundt magen min, han strakk armene lengre og lengre rundt, "ÅJ!" sier han plutselig, før hendene endelig til slutt møtes ved navlen. DA vet du at du har vokst endel;);) Han lovte å ikke la det gå for lenge til neste gang han tok rundt magen, så han ikke får så sjokk;);) Hihi:)

Har ikke merket noe til det enda, men det er nok fordi magen ikke er så stor enda:) men det kommer nok:)

Har hatt vansker med å plukke opp ting på gulvet lenge :p har heldigvis slike sko som ikke trenger hjelp til og komme på :)

Haha, godt det ikke bare er meg. Må sitte å skreve skikkelig for å ta på meg sko, ser helt idiotisk ut. :P

Merker at den er i veien ja :)
Kjørte meg fast mellom en vegg og kassa på jobben her om dagen...glemte at den var der gitt, så måtte bøye knea slik at magen kom under benken for å komme forbi :P

Men er da godt å tenke på det da, at om ikke så lenge kan vi ta på litt lettere sko. Trenger ikke å ha på sokker.....skal bli godt det :)

Back
Topp