Magen din

Firesmåfine

Flørter med forumet
Har den sunket? Her føler jeg den har det og blitt mye lettere etter lillebror la seg med hodet ned [emoji170]
Nå er jeg i uke 35 og har bare 36 dager igjen [emoji170][emoji1376] Kan jeg få se magen din?IMG_2668.JPG

Skjønner ikke at det kan være så forskjell på mager. Hvor har du gjemt babyen din inni der? Hehe:)
Jeg er 37+3, og har slitt i mange uker nå. Altfor mye plager og magen er altfor stor og tung. Skal bli godt å bli ferdig. Den har sunket godt nå ja.:)

Vedlegg

• IMG_5478.JPG
    IMG_5478.JPG
    249,9 KB · Visninger: 135
Skjønner ikke at det kan være så forskjell på mager. Hvor har du gjemt babyen din inni der? Hehe:)
Jeg er 37+3, og har slitt i mange uker nå. Altfor mye plager og magen er altfor stor og tung. Skal bli godt å bli ferdig. Den har sunket godt nå ja.:)

Ja den var lav og ikke minst nydelig [emoji173]️ du er nok rett før!! [emoji173]️[emoji1376]

20180618_114929.jpg

Mulig magen har sett lik ut hele tiden pga han har ligget med hodet ned konstant...[emoji85]lå fortsatt med hodet ned på kontroll på sykehuset i dag og han har festet seg[emoji4] 37+4

Enig! Morsomt det der!! Og det rareste er at kanskje du har en mye mindre baby og. Synst det er skikkelig fascinerende hvordan vi bærer så ulikt!

Back
Topp