Magen din

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Noen andre som ser sykt pregg ut med all den nye lufta innabords?

Dette er fra tidligere i uka, 6+0 [emoji23]
Var jo nylig gravid da, og hadde ikke amming til å hjelpe forbrenninga, så det er nok noe som ligger igjen, men var akkurat nede på startvekt før jeg ble gravid nå.
Går ikke med stramme klær offentlig før tidligst etter uke 12 hvertfall. Er vel noe med at magen kommer raskere andre gang også, selv om det bare er luft. Men åååå, som jeg gleder meg til at magen faktisk er baby også [emoji173]️

911c2726a4f2ab28553d2735f0f6bd32.jpg

Noen andre som ser sykt pregg ut med all den nye lufta innabords?

Dette er fra tidligere i uka, 6+0 [emoji23]
Var jo nylig gravid da, og hadde ikke amming til å hjelpe forbrenninga, så det er nok noe som ligger igjen, men var akkurat nede på startvekt før jeg ble gravid nå.
Går ikke med stramme klær offentlig før tidligst etter uke 12 hvertfall. Er vel noe med at magen kommer raskere andre gang også, selv om det bare er luft. Men åååå, som jeg gleder meg til at magen faktisk er baby også [emoji173]️

911c2726a4f2ab28553d2735f0f6bd32.jpg

Ser omtrent sånn ut, ja! Går heller ikke med stramme klær offentlig, ser ut som jeg er mange mnd på vei [emoji23]

Samme her, er liksom så ubehagelig å gå med trange bukser når man kjenner at det gjør vondt ned mot livmora. Med førstemann så fikk jeg ikke antydning til mage før i uke 15, men merker at det blir annerledes nå som lufta kom så utrolig fort [emoji23][emoji23]

Ja! Eller, jeg har tatt bildet av magen nå i tre uker, og man kan veldig godt se at den er større. Jeg ser liksom bare feitere ut, men det har skjedd for fort og for mye til at det kan være det at jeg har blitt feit. Så må være luft[emoji85]

Ooook... nå sitter jeg med de største øynene ever... hæ? Har dere sååå store mager allerede? Og what? Er det bare luft? Nesten? Jeg sitter jo her kun med litt større mage... kun der nede! Ikke noe mage i det heletatt til sammenlikning!
5+1 i dag

Her er magen lik som før. Har ikke noe særlig luft egentlig og ettersom vekta har gått litt ned føler jeg meg veldig bra i den regionen.
Men når det er sagt liker jeg ikke bukser som strammer over livmorområdet, det er ubehagelig allerede ;)

Hos meg blir magen fylt med luft bare noen dager etter befruktning hver eneste gang. Jeg ser høygravid ut! :woot:

Men så bruker magen alltid å bli mindre igjen etter en viss tid, før den vokser igjen pga fosteret

Ooook... nå sitter jeg med de største øynene ever... hæ? Har dere sååå store mager allerede? Og what? Er det bare luft? Nesten? Jeg sitter jo her kun med litt større mage... kun der nede! Ikke noe mage i det heletatt til sammenlikning!
5+1 i dag

Det er mest luft ja, men også litt lubb, magen var ikke helt flat ;)
Men det er nok vanligere når det ikke er første svangerskap. Her er fra forrige gang i uke 9 og 12. Så kan skje mye på få uker :p
02a5c760be96445b161e988b6b37a844.jpg

Det er mest luft ja, men også litt lubb, magen var ikke helt flat ;)
Men det er nok vanligere når det ikke er første svangerskap. Her er fra forrige gang i uke 9 og 12. Så kan skje mye på få uker [emoji14]
02a5c760be96445b161e988b6b37a844.jpg
Det ser utrolig fint ut [emoji7] jeg ble bare veldig forskrekket! [emoji28]

Det ser utrolig fint ut [emoji7] jeg ble bare veldig forskrekket! [emoji28]

Haha, takk. :) det er jo veldig individuelt også, hvor mye luft man får, og om det er mye magemuskler som "holder igjen" magen. Ikke så mye av det her i gården

Haha, takk. :) det er jo veldig individuelt også, hvor mye luft man får, og om det er mye magemuskler som "holder igjen" magen. Ikke så mye av det her i gården
Det er det IKKE her heller [emoji28] har lyst å være trent og i skikkelig god form.. Men det blir aldri noe av [emoji28]

Jeg ser veldig gravid... tre tetter svangerskap har gjort sitt for mine magemuskler... Kroppen er ikke tilbake til normalen enda heller fordi amming! Håpet å få gå ned noen kilo før neste baby [emoji7]

Spent på når den "ordentlige" babymagen kommer her denne gangen, foreløpig greier jeg fint å holde inn så det ikke synes, men magemusklene er jo ikke helt hva de en gang var...

Ingen tegn her ennå, 5+6, men er veldig spendt på når den kommer ettersom alle sier at den er tidligere ute med nr to!! [emoji5] har jo så lyst til å strutter babylykke i sommer!!!! [emoji173]

Har en god del ekstra rundt magen fra før så ingen forandring enda:)

Ingen tegn her heller! Første graviditet, veldig spent på når det begynner å vise [emoji4]

Så fine mager dere har! :)
Ingen tegn her enda, men husker magen kom tidlig med nr2 og nr3 - oppblåst så det holdt! Håper den dukker opp her om ikke så lenge, hvis ikke blir jeg nesten litt bekymret..

Back
Topp