Borte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har jo skikkelig mage. Er det mulig så tidlig? Det må jo være bare masse luft inni der:-D Jeg har ikke noe mage i det hele tatt, men det er jo ikke rart:-DHåperpåentil skrev:
Min mage er også veldig oppblåst på kvelden, og ellers.. Hehe.. Men jeg klarer ikke å legge inn bilde.. :/Jente10spire13 skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Min mage er også veldig oppblåst på kvelden, og ellers.. Hehe.. Men jeg klarer ikke å legge inn bilde.. :/Jente10spire13 skrev:
Du trykket på det fjellmotivet helt øverst til høyre (ved siden av smilyen) så trykker du på + tegnet og velger bildet og så laster du det opp og trykket velg tror jeg :P Dårlig på å forklare :) Prøv :)
Den er ganske stor ja, og ganske vond pga all lufta... Er fortsatt relativt flat om morran, men ser annerledes ut enn før likevel på en måte. Sambo hadde et litt forskremt uttrykk når han så magen min istad, og spurte: "Så alt det der kommer altså ut i løpet av natta, hver natt?!?" Og ja, hele kvelden og natta føler jeg meg som et gasskraftverk med store utslipp... Bra han sover godt (det gjør IKKE jeg :)Maje-Mor skrev:
Jente10spire13 skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Du trykket på det fjellmotivet helt øverst til høyre (ved siden av smilyen) så trykker du på + tegnet og velger bildet og så laster du det opp og trykket velg tror jeg :P Dårlig på å forklare :) Prøv :)
Sitter på iPaden nå, men kan prøve med vanlig pc imorgen :) skjønner litt mer der, Hehe:)
Lykkeliten_84 skrev:
Du har jo skikkelig mage. Er det mulig så tidlig? Det må jo være bare masse luft inni der:-D Jeg har ikke noe mage i det hele tatt, men det er jo ikke rart:-DHåperpåentil skrev:
Den var helt flat før sv.skapet :p Kan godt hende det er litt luft (og det er det nok også)..men må jo være måte på :P Og så kan det jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 5 :p Haha..!
Håperpåentil skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Den var helt flat før sv.skapet :p Kan godt hende det er litt luft (og det er det nok også)..men må jo være måte på :P Og så kan det jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 5 :p Haha..!
Kanskje det kan være en forklaring at du venter nr. 5 eller kanskje du har flere inni der? Jeg syntes likevel at det er ufattelig at det er mulig å ha så stor mage når babyen er 1 mm knapp. Blir spennende å se hvor stor du blir etterhvert:-D
jeg merker også at magen er mer oppblåst om kvelden enn på dagen , men føler magen blir fortere stor denne gang enn med første mann :-)Catepus skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Håperpåentil skrev:
Lykkeliten_84 skrev:
Kanskje det kan være en forklaring at du venter nr. 5 eller kanskje du har flere inni der? Jeg syntes likevel at det er ufattelig at det er mulig å ha så stor mage når babyen er 1 mm knapp. Blir spennende å se hvor stor du blir etterhvert:-D
Ja, du kan nå si :) Undrer meg litt jeg også, en så liten sak og så en slik mage, for å si det sånn, folk gjetter at jeg er gravid allerede, vanskelig å skjule det.
Haha, ja blir spennende å se hvor stor jeg blir, det jevner seg nok ut etterhvert :) Og jeg har bestilt time til ul, så får vi se om det kun er en knappenål eller to :P jeg håper på en/ei =)