Magen deres om kvelden..!

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Borte. 

Min mage er også veldig oppblåst på kvelden, og ellers.. Hehe.. Men jeg klarer ikke å legge inn bilde.. :/

Du har jo skikkelig mage. Er det mulig så tidlig? Det må jo være bare masse luft inni der:-D Jeg har ikke noe mage i det hele tatt, men det er jo ikke rart:-D

Håperpåentil skrev:
Du har jo skikkelig mage. Er det mulig så tidlig? Det må jo være bare masse luft inni der:-D Jeg har ikke noe mage i det hele tatt, men det er jo ikke rart:-D

Den var helt flat før sv.skapet :p Kan godt hende det er litt luft (og det er det nok også)..men må jo være måte på :P Og så kan det jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 5 :p Haha..! 

Jente10spire13 skrev:
Min mage er også veldig oppblåst på kvelden, og ellers.. Hehe.. Men jeg klarer ikke å legge inn bilde.. :/

Du trykket på det fjellmotivet helt øverst til høyre (ved siden av smilyen) så trykker du på + tegnet og velger bildet og så laster du det opp og trykket velg tror jeg :P Dårlig på å forklare :) Prøv :) 

Lykkeliten_84 skrev:

Jente10spire13 skrev:

Du trykket på det fjellmotivet helt øverst til høyre (ved siden av smilyen) så trykker du på + tegnet og velger bildet og så laster du det opp og trykket velg tror jeg :P Dårlig på å forklare :) Prøv :) 

Sitter på iPaden nå, men kan prøve med vanlig pc imorgen :) skjønner litt mer der, Hehe:)

Den er ganske stor ja, og ganske vond pga all lufta... Er fortsatt relativt flat om morran, men ser annerledes ut enn før likevel på en måte. Sambo hadde et litt forskremt uttrykk når han så magen min istad, og spurte: "Så alt det der kommer altså ut i løpet av natta, hver natt?!?" Og ja, hele kvelden og natta føler jeg meg som et gasskraftverk med store utslipp... Bra han sover godt (det gjør IKKE jeg :)

Maje-Mor skrev:
Den er ganske stor ja, og ganske vond pga all lufta... Er fortsatt relativt flat om morran, men ser annerledes ut enn før likevel på en måte. Sambo hadde et litt forskremt uttrykk når han så magen min istad, og spurte: "Så alt det der kommer altså ut i løpet av natta, hver natt?!?" Og ja, hele kvelden og natta føler jeg meg som et gasskraftverk med store utslipp... Bra han sover godt (det gjør IKKE jeg :)

Jeg har hørt at det ikke kun er luft som gjør det, men også hormoner..fiser ikke så mye jeg :P 

Hehe fin kommentar fra samboeren din, ganske rart hvor mye mindre magen er på morgenkvisten enn på kvelden :) 

Jente10spire13 skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Jente10spire13 skrev:

Sitter på iPaden nå, men kan prøve med vanlig pc imorgen :) skjønner litt mer der, Hehe:)

Jepp, er nok litt enkelere fra en vanlig pc :) 

Lykkeliten_84 skrev:

Håperpåentil skrev:

Den var helt flat før sv.skapet :p Kan godt hende det er litt luft (og det er det nok også)..men må jo være måte på :P Og så kan det jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 5 :p Haha..! 

Kanskje det kan være en forklaring at du venter nr. 5 eller kanskje du har flere inni der? Jeg syntes likevel at det er ufattelig at det er mulig å ha så stor mage når babyen er 1 mm knapp. Blir spennende å se hvor stor du blir etterhvert:-D 

jeg merker også at magen er mer oppblåst om kvelden enn på dagen , men føler magen blir fortere stor denne gang enn med første mann :-)

Håperpåentil skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Håperpåentil skrev:

Kanskje det kan være en forklaring at du venter nr. 5 eller kanskje du har flere inni der? Jeg syntes likevel at det er ufattelig at det er mulig å ha så stor mage når babyen er 1 mm knapp. Blir spennende å se hvor stor du blir etterhvert:-D 

Ja, du kan nå si :) Undrer meg litt jeg også, en så liten sak og så en slik mage, for å si det sånn, folk gjetter at jeg er gravid allerede, vanskelig å skjule det. 

Haha, ja blir spennende å se hvor stor jeg blir, det jevner seg nok ut etterhvert :) Og jeg har bestilt time til ul, så får vi se om det kun er en knappenål eller to :P jeg håper på en/ei =)

Catepus skrev:
jeg merker også at magen er mer oppblåst om kvelden enn på dagen , men føler magen blir fortere stor denne gang enn med første mann :-)

Du venter nr? :) Joda, magen blir ofte til raskere større når det ikke er nr 1 :) Er jo litt stas da :) 

Lykkeliten_84 skrev:

Håperpåentil skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Håperpåentil skrev:

Ja, du kan nå si :) Undrer meg litt jeg også, en så liten sak og så en slik mage, for å si det sånn, folk gjetter at jeg er gravid allerede, vanskelig å skjule det. 

Haha, ja blir spennende å se hvor stor jeg blir, det jevner seg nok ut etterhvert :) Og jeg har bestilt time til ul, så får vi se om det kun er en knappenål eller to :P jeg håper på en/ei =)

Skjønner godt at det ikke er lett å skjule magen:-D Gleder meg veldig til jeg også får mage. Vi får jo håpe at det jevner seg for ellers blir dette en lang og tungt svangerskap kan jeg tenke meg. Jeg skal på tidlig ultralyd i uke 10-12 og er veldig redd for at det skal være 2. Krysser fingrene for både meg og deg:-D

Min er også sånn, men er nok mye luft enda. Ble sånn med de 2 første også, så går det over om noen uker også får jeg panikk om hvor magen ble av og tror jeg ikke er gravid lengre:P hihi...

Voli og voi! Den va stor!! Hehe ikke lett å skjule nei! Min er større enn sist svangerskap.... Men ikkje i nærheten av din! :)

Samme her. Er annengangs så spent når den dukker opp for alvor. Føler meg ganske stinn av luft om dagen. Ikke hjelper det at jeg akkurat har hatt ferie og spist mye god mat heller:-P
Samboeren min har visstnok lagt merke til det også... Istad sa han "Ja jeg ser at den vokser ja, så det godt igår når du slappet av og lente deg fremover" Jaja.., tenkte jeg da.  Det er godt han er mann og ikke skjønner at det er umulig at det vises så tidlig. Er 5+5 idag.

Photobucket Pictures, Images and Photos min mage tidligere i ettermiddag! Jeg slår ikke ts!

Jøøss!! for noen store mager det var her! :o 
er selv litt oppblåst, men har ikke noen kulerund mage nei :p hehe.. vises ikke noe særlig, men kjennes at den er oppblåst.

Back
Topp