Magen danser:-D

bolla2010

Forelsket i forumet
Lillegutt driver og romstrerer no veldig i magehuset sitt nå. Gøy å se på at magen får bulker :-D Skal lure på om det er melkesjokoladen sin feil det:-S.

Hehehehehe, litjfrøkna mi e aktiv hu å gitt....æ må skyld på iskaffen æ drakk isted

Har en ganske aktiv tulle jeg og..Merker hun begynner å holde meg litt våken på natta. :P
Sparker og bokser mye døgnet rundt,men er koslig,.
Fæl til og å romstrere rundt.Tror hun prøver på å presse rompa ut av navelen min noen ganger..

idag synes hun det er morro å stange inn i ribbeina på høyre side..Ikke den mest komfortable tingen hun kan gjøre :/

Merker han forandret stilling i gårkveld,for nå kjennes det ut som jeg har baby helt opp til halsen:) hehe ivrig om natta her også:-)

Det er jo stas med aktive småtroll, da:)) Min lille er også en av de:) Men jeg tror hun sover når jeg gjør det, for det er ikke hennes feil akkurat at jeg våkner ganske ofte om nettene.
I det siste har det i alle fall blitt merkbart mer liv, så det er artig å sitte i møter på jobben når magen hopper opp og ned og bølger seg hit og dit sånn i alles påsyn.

Back
Topp