Magen beveger seg utenpå :-)

Soulchild

Betatt av forumet
Det er så gøy å se..
Vet ikke med dere, men jeg kan sitte og følge dypt med på en serie på tv.. Og så begynner mini å leke seg der inne.. Og jeg klarer IKKE å ta øynene vekk. Kan sitte å bare stirre ned på den stadig voksende magen...det er så deilig <3
Og litt irriterende av og til, (når hun tar salto på blæren min)..;-)

Jeg blir også veldig fasinert av å se magen bevege seg. Ofte øynene er på magen istedenfor på TV'n! Jeg ser ofte bevegelser uten å kjenne dem, og siden jeg kjenner veldig lite i løpet av dagen er det også betryggende å kunne se at det faktisk er noe bevegelse i magen.

Synes også det er koselig å se på bevegelsene, er ikke like greit å vie henne like mye oppmerksomhet som til de to andre da de var i magen, så er så koselig at hun liksom sier i fra selv "her er jeg" <3

Ja det må være en av verdens deiligste følelser :) elsker hoppinga, ristinga, og snuing og strekking som foregår inni der <3 husker jeg savnet magen og bevegelsene så innmari etter førstefrøkna var født, så nå skal det nytes, i tilfelle dette er siste gang jeg er gravid ;)

Det er helt herlig :-) kan bli sittende å se på magen lenge når hun holder på der inne :) glemmer liksom alt annet jeg da :p

Det er helt herlig :-) kan bli sittende å se på magen lenge når hun holder på der inne :) glemmer liksom alt annet jeg da :p
Jeg og. Hun holder på som bare nå :) hærlig <3

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Det er så stas å se på ja, og ikke minst kjenne! Det er vel det eneste som gjør at man glemmer alt det kjipe man kjenner på i graviditeten :) ;)

Hihi samme her vet ikke hvor mange filmsnutter jeg har av alien i magen hihi:)

Blir ikke lei av å se og kjenne på. Det er så spennende. Lurer veldig på hvordan de snur og vrir seg der inne :)
Magen buler ut i alle mulige retninger. Noen gangen så krøller de seg sammen, så magen blir seende ut som en kamelrygg, hihi.

Back
Topp