Magen avslører meg. :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå kan jeg helt klart si at magen er kommet.
Flere på jobb som studerte magen min, før de spurte om jeg var gravid.
Tenk om de hadde tatt feil! Hi hi!
Neida, de så visst at magen ikke er der en typisk "julemat-mage" er. ;-)

Så nå har jeg offisielt fått mage, rundt 12 uker.
Og det er tidligere enn forrige gang. Da så ingen at jeg var gravid på den tiden.

Men; hvorfor er det bare magen som vokser? Hvor blir puppene av? Hi hi! ;-)

Så koselig at magen vises :)

Hehe boobsa kommer ;) Eg følte meg som pamela forrige gang :D

Så deilig når magen vokser og blir synlig for andre også :)
Ja, puppene kommer de også ;)

Er 11+1 i dag, og begriper ikke hvofor den er så stor. Har ikke lagt på meg så mye, så det er bare luft og ingenting ;) var sikkert like stor som i uke 25 første gangen! Da fikk jeg mage sent, uke 19 :)

Blir avslørt av magen keg også. Får noen rare blikk i gangene på jobb. Foreløpig er det ingen som har sagt noe da. Jeg bruker konsekvent store og løse gensre på jobb fortsatt fordi elevene mine (og foreldrene deres) vet ikke at jeg er gravid enda. Skal gi beskjed til de, men frem til da blir det løse klær. I tillegg har jeg noen foresatte som jobber på skolen så jeg vil ikke at de skal få vite det før alle de andre...

Her er det forresten også bare magen som har vokst. Puppene er samme størrelse som før, og det er jeg bare glad for. De er store nok som de er. Forrige gang vokste de noe vanvittig i starten på sv.skapet.

Her er det som alltid puppene som vokser først når jeg er gravid. Gaaad, måtte lete fram gigant-BH`en min fra sist gang, og jeg er bare i uke 13. Hadde det ikke vært for at de er så vonde, hadde mannen vært kjempefornøyd!

Her er det både mage og større pupper:) og mannen er fornøyd med begge dela:)

Er i uke 11+5 i dag.. Har ingen mage ennå.. Mindre enn før jeg ble gravid, pga mye kvalme i 2,5 mnd.ca. Brøstene derimot vokste og var veldig ømme veldig tidlig... Sist jeg gikk gravid (2006-2007) kom ikke magen før jeg var 5.mnd på vei. Har en gutt fra før.
Men jeg har masse stramninger nedi magen om dagene da... Så det holder vel på å vokser ja... :-)

Hjelp! Tror det er på tide å sende ut Mail foreldrene om graviditeten snart..... Fikk spørsmål fra en elev i går om jeg er gravid. :-/ det skulle ikke skje helt enda!

Hjelp! Tror det er på tide å sende ut Mail foreldrene om graviditeten snart..... Fikk spørsmål fra en elev i går om jeg er gravid. :-/ det skulle ikke skje helt enda!

Sender du ut mail til foresatte?
Jeg er også lærer, og merker at elevene har begynt å titte litt på magen min. Ingen av elevene har psurt meg ennå, men jeg tenker å fortelle det snart. Jeg har imidlertid ikke tenkt på å maile foresatte? Har de rett til å vite dette? Vil ikke elevene selv fortelle det hjemme om de ønsker?
Jeg har spurt kollegaer, og de sa jeg selv må avgjøre når jeg skal fortelle elevene. Men ingen sa noe om de foresatte?

Sender du ut mail til foresatte?
Jeg er også lærer, og merker at elevene har begynt å titte litt på magen min. Ingen av elevene har psurt meg ennå, men jeg tenker å fortelle det snart. Jeg har imidlertid ikke tenkt på å maile foresatte? Har de rett til å vite dette? Vil ikke elevene selv fortelle det hjemme om de ønsker?
Jeg har spurt kollegaer, og de sa jeg selv må avgjøre når jeg skal fortelle elevene. Men ingen sa noe om de foresatte?

Skolen kommer til å sende ut mail pga situasjonen min. Det var egentlig mitt forslag. Jeg er ansatt i et årsvikariat som kontaktlærer for en klasse som trenger faste rammer og kontinuitet. Det første foreldrene spurte om på foreldremøtet i høst var om jeg kom til å fortsette med klassen til de er ferdig på barneskolen. Tenker at foreldrene egentlig ikke har noe rett til å vite det, så om jeg hadde hatt et normalt sv.skap så kunne elevene fått vite det, men jeg hadde nok ikke sagt noe til foreldrene. Det kunne de fortalt hjemme om de hadde hatt lyst.

Men fordi jeg mest sannsynlig blir tidlig sykemeldt pga høyrisikosvangerskap (kanskje allerede i mars) synes jeg det er greit at foreldrene vet hvorfor jeg forsvinner. Det er en veldig krevende klasse jeg har og det er jo ikke pga de jeg blir sykemeldt. Den som overtar klassen når jeg blir sykemeldt skal følge de ut skoleåret og neste år også.

Back
Topp