Magen=allemannseie?..

Så ufint!!

Var det alkohol inne i bildet? I så fall ville jeg bare driti i det, for ikke sikkert hun skjønner hva du mener da folk har en tendens til å ikke skjønne hvordan de oppfører seg i fylla. Selv om jeg skjønner at du har lyst.
Nå blir du også borte i permisjon i mange måneder. Tar du det opp nå, og hun tar det dårlig, rekker hun å lage mye kvalm på tiden du er borte. Tenker bare worst case her. Mulig hun tar det på en fin måte, men risikoen er der.

Så ufint!!

Var det alkohol inne i bildet? I så fall ville jeg bare driti i det, for ikke sikkert hun skjønner hva du mener da folk har en tendens til å ikke skjønne hvordan de oppfører seg i fylla. Selv om jeg skjønner at du har lyst.
Nå blir du også borte i permisjon i mange måneder. Tar du det opp nå, og hun tar det dårlig, rekker hun å lage mye kvalm på tiden du er borte. Tenker bare worst case her. Mulig hun tar det på en fin måte, men risikoen er der.
Ja det var alkohol i bildet, så kanskje mest fornuftig å la det ligge ja... Takk for svar:) jeg er allerede ute i permisjon så det er vel stor sjanse for worst case her ja:p
Huff, man blir jo så nærtagen og er nok sikkert overhormonell i disse høygravidstider.. [emoji14]
man får bare heve seg over det..

Bare å la det ligge, tror du ikke vil tenke så mye over drt når hormonene forsvinner fra kroppen. Det er ihvertfall min erfaring fra tidligere svsngerskap.

Eller ta det opp om det blir ett tema igjen. :)

Irriterende ja, men hadde nok også latt det ligge. Passer på å stille meg med litt avstand fra de jeg vet har en tendens til å skulle ta på magen :laughing002

Noen har jo bare en mindre intimsone enn andre. F.eks. de som stiller seg helt inntil en når de kommer for å prate, jeg får helt noia av sånt. Sjefen min er av den typen, og hun er også en av de som bare plutselig kan stryke på magen min.. Blæ :laughing002

Jeg er veldig sær når det kommer til min intimsone. Er kun mann og barn som får komme så nært. Det tok meg tre år og gi ny mannen til mamma en klem. Er ikke det at jeg ikke liker han. Jeg bare liker ikke klemmer. Syntes det blkr veldig ubehagelig. Heldigvis vet de fleste rundt meg hvordan jeg er og veldig få prøver å gi klemmer eller slikt. Er utrolig få som har prøvd å ta meg på magen. Men de som har prøvd har fått klar beskjed om hva jeg syntes om det. Jeg mener det er bedre å si hva jeg syntes om det istede for å gå å irritere meg over det i etterkant.

Ja det er utrolig stor forskjell på hvor intimgrensen går for oss alle, og jeg er nok også av den typen som ikke liker slik uoppmerksomhet og intimgrensen blir nådd tidlig..
Er vel best som dere sier å la det ligge uten noe mer ja.. :)

Back
Topp