magen<3

Mailykke2

Forelsket i forumet
I går var meg og sambo på harrytur til DK. På vei hjem fant han ut at han skulle kose med magen (og jeg har flere ganger sagt at jeg er oppblåst). Når han koste med magen sa han høyt: Du er blitt tjukk! Den er jo helt hard jo!!!

Ettersom dette er min første graviditet noen sinne er jeg jo ekstra spent :P gleder meg til jeg får ordentlig mage, og det ikke bare er oppblåst som er grunnen til at jeg har en mage som tilsier at jeg er 5 mnd på vei... :P

Flere som har det litt liknende? :)

Denne gangen han jeg vært veldig oppblåst, men ikke enormt liksom, men det er blitt en god liten mage av det, men det er borte nå, og nå har bebisen kommet over symfysen, så nå begynner det å bli mer babymage..

Forrige svangerskap fikk jeg ikke noe mage omtrent før jeg var 5 mnd på vei....

Jeg er 9+5 uker på vei, og magen min ser ut som en oval fotball! Jeg er så oppblåst og magen er helt hard :P gleder meg også til jeg får babymage, for nå ser jeg bare tjukk ut ;)

Har samme "problemet":P Måtte faktisk på shopping her om dagen for å kjøpe mammabukse! Er så oppblåst at jeg ikke får igjen knappen på buksene mine. Prøvde med strikk fra hullet til knappen, men strikken røk... *hihi*

Gleder meg masse til å få skikkelig babymage, for nå ser jeg bare tjukk ut ja :P Flere kommenterer at jeg har fått mage, men jeg vet jo at jeg bare er oppblåst....

Back
Topp