Magen, 2 år etter

Du har fin mage Skrållan, ser ikke noe pølse jeg [8|][:)]

Her er min da:

Ikke quote...

Den er like stor nå som da jeg var 4 mnd på vei med vesla! [8D][:-] Men driver å jobber med saken! [;)]

min mage 12 dager etter fødsel...
er nå heldigvis igang med trening igjen så håper centimeterene går fort nedover!!!!

ps skrållan: you look very very very good[:D] hot mama!!!

WOW, MaiSeptAugSkatt, skulle ikke tro den magen der har husa tre tette småskatter!! [:D] NAIS!! [:D]

Guri for noen fine mager da jenter! [:D][:D][:D][:D] Nå er det slanking for fulle mugger hos meg. [&:]
Har fortsatt litt mage men det hadde jeg før jeg ble gravid også [&:]

ORIGINAL: Skrållan

Herregud BB, du er jo knallekker!! [:D][:D]

tuuusen takk[:)][:)]

Nydelige mager har dere!![:)]
Akkurat nå er jeg 20 uker på vei med lillebror, så den er ikke akkurat flat nei![:D]  Men om et års tid har jeg ambisjoner om å være tilbake til normalen igjen, lov å håpe i hvertfall! Kommer nok til å ta tid vil jeg tro! Men det tenker jeg ikke på nå, som jeg huser en nydelig liten skatt![:)]

WOW, MaiSeptAugSkatt, skulle ikke tro den magen der har husa tre tette småskatter!! [:D] NAIS!! [:D]

åå det var vedig fint sagt av deg. nå ble jeg superglad her, for føler meg veldig dass om dagen.[&o]
MEN: er i full gang med trening nå!![:D] så håper å være bikiniklar til sommeren[:)]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

åå det var vedig fint sagt av deg. nå ble jeg superglad her, for føler meg veldig dass om dagen.[&o]
MEN: er i full gang med trening nå!![:D] så håper å være bikiniklar til sommeren[:)]

jeg mener det også! [:D] du ser veldig bra ut til å ha nettopp født din tredje unge! [:)]
Tror ikke det skal være noe problem for deg å bli bikiniklar til sommeren altså! [:D]

Back
Topp