Magemuskler

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jenter, jeg må spørre dere, hvordan går det med magemusklene deres?:) har de trukket seg tilbake? Det gjorde ikke mine. Jeg er 7uker etter fødsel.når jeg legger meg på ryggen så kjenner jeg avstand mellom rette musklene. Jeg vet at man ikke bør begynne med vanlig trening med sit-ups osv. Og at det er viktig å trene dype musklene, men hvor kan jeg finne noen som kan hjelpe meg med riktige øvelser?
Tror ikke at de på Sats eller Elixia har så mye kunnskap..noen ideer?
 
Jenter, jeg må spørre dere, hvordan går det med magemusklene deres?:) har de trukket seg tilbake? Det gjorde ikke mine. Jeg er 7uker etter fødsel.når jeg legger meg på ryggen så kjenner jeg avstand mellom rette musklene. Jeg vet at man ikke bør begynne med vanlig trening med sit-ups osv. Og at det er viktig å trene dype musklene, men hvor kan jeg finne noen som kan hjelpe meg med riktige øvelser?
Tror ikke at de på Sats eller Elixia har så mye kunnskap..noen ideer?

Fysioterapeuten her anbefalte å ligge på ryggen helt flatt og løfte rumpa opp av gulvet. Da trener man de dype musklene, men skader jo ikke å dra på treningssenter å høre om de har noen med kompetanse med opptrening etter fødsel. De har i hvertfall ei her som er utdannet til det :)
 
Back
Topp