Magemusklene

Hulda

Forelsket i forumet
Jeg vet om et par stykker som opplevde at magemusklene røk(!) under svangerskapet, og de måtte sys igjen på et vis! Noen som kjenner til dette?
 
Vet ikke hva som skjer, men kjenner faktisk 3 stykker hvor dette har skjedd..
 
Synes det høres ekstremt ut at de røk? Kanskje at de delte seg litt vel mye og aldri grodde godt sammen igjen?
Har hørt om folk hvor det skjer, og at de må få det strammet sammen kirurgisk for å unngå brokk. Men aldri hørt om at de ryker :/ hørtes vondt ut!!
 
Synes det høres ekstremt ut at de røk? Kanskje at de delte seg litt vel mye og aldri grodde godt sammen igjen?
Har hørt om folk hvor det skjer, og at de må få det strammet sammen kirurgisk for å unngå brokk. Men aldri hørt om at de ryker :/ hørtes vondt ut!!
Det høres når du sier det veldig drygt ut at de ryker :p
 
Synes det høres ekstremt ut at de røk? Kanskje at de delte seg litt vel mye og aldri grodde godt sammen igjen?
Har hørt om folk hvor det skjer, og at de må få det strammet sammen kirurgisk for å unngå brokk. Men aldri hørt om at de ryker :/ hørtes vondt ut!!


Jo, de røk faktisk...! Jeg tør ikke spør noen av dem om det enda, ettersom graviditeten er hysjhysj
 
Mine er det goooood plass mellom nå for å si det sånn! Fikk dekket operasjon, men takket nei i tilfelle jeg skulle ha en til. Da skulle de løsne på de og sy de sammen igjen. Aner ikke hva de gjør om der ryker, og heller ikke hvorfor...
 
Mine er det goooood plass mellom nå for å si det sånn! Fikk dekket operasjon, men takket nei i tilfelle jeg skulle ha en til. Da skulle de løsne på de og sy de sammen igjen. Aner ikke hva de gjør om der ryker, og heller ikke hvorfor...

Regner med at jeg også må :)
Operasjonen er ikke noe stress, naboen gjorde det for ikke lenge siden :)
 
Regner med at jeg også må :)
Operasjonen er ikke noe stress, naboen gjorde det for ikke lenge siden :)
Jeg skal ha full bukplastikk jeg da, rette på magemusklene, ta vekk overflødig hud, øvre+nedre del av magen og rekonstruert navel. Ble litt ødelagt under første svangerskapet :p
 
Aldri hørt om.
 
Jeg skal ha full bukplastikk jeg da, rette på magemusklene, ta vekk overflødig hud, øvre+nedre del av magen og rekonstruert navel. Ble litt ødelagt under første svangerskapet :p

Har en pølse de godt kan ta her også, ser ut som jeg har keisersnittarr til tross for to vanlige fødsler :p
 
Har en pølse de godt kan ta her også, ser ut som jeg har keisersnittarr til tross for to vanlige fødsler :p
He he, sånn kan det gå! Jeg måtte ta KS og var veldig bekymret for hvordan arret skulle bli. Men magen sprakk opp så ille så arret syns ikke engang :p
 
Back
Topp