Magemurringer?

Thesso_88

Forelsket i forumet
Dere som er gravide:

Hvordan opplever dere det mht magen? Smerter? Hva type smerter? Hele tiden? Av og til?

Jeg har bare vært gravid 1 gang før og da visste jeg det ikke og var 5 uker på vei. Måtte ta provosert abort...

Men nå er det så tyngdefølelse i magen, noe smerter av og til eller visst jeg bøyer meg fort i bevegelsene... Minner meg om av og på mens smerter/murringer..Er dette normalt?

Er gravid nå da;) Men må høre med dere om dere opplever de samme?=)

Helt vanlig å ha mens liknende murringer i magen. Mye i begynnelsen. Har mye trykk/ubehag imagen og vond/øm i korsryggen osv.

Har det likt som MaybeNr2 men veit ikkje om eg er gravid og eg tviler på det. emoticon

Men eg hadde det med forrige då.

Lykke til :)

Ja igår kveld var det så sårt i korsryggen at jeg la meg innpå sofaen hehe=p

Men murringene og stikningene kommer og går. Litt svie når jeg nyser eller hoster=) Normalt det å??;) Er så redd for å kjenne på de samme smertene som jeg hadde når jeg var 5 uker på vei og utenfor livmoren.....Men skal ringe gyn. legen min klokken 9 og be om hun kan ta en innvenndig UL slik at jeg ikke bekymrer meg over at det ligger feil denne gangen...Spennende ihvertfall=)

Heeelt normalt, Thesso22!:) Får ofte "strekk" ved livmoren når jeg nyser eller hoster.
Ja,det er nok veldig betryggende å kunne ta en ul. Jeg skal ta det om en mnd tid, for å se at alt er greit.

Svartengel: Ja,men har du tatt en test da??? :D Kan jo hende du er gravid. Iallefall hvis du føler det som jeg gjør. Ingenting er sikkert selvfølgelig, men høres jo sånn ut.

Jeg kjenner mest murring om kvelden, og ganske kraftig stikking ved brå bevegelser.. Kjenner det også litt i korsryggen..

Er ganske vanlig med murringer, eller mensmurringer som jeg har. Hadde det med begge jentene mine. :)
Har ikm på søndag(ticker feil, pga tidlig el denne syklusen), og har hatt murringer i magen i noen dager nå. Er ca 10dpo i dag. El var 17mai.

Alt bare blir bedre og bedre=D Byttet fastlege fra en dansk inder til verdens koseligtse unge lege vi har på jobben=D Er sykepleier. Og der fikk jeg time neste Fredag!! Med inder legen min fikk jeg ikke time før 15juni, så da byttet jeg når det sto 2 ledige på den nye fastlegen min=)

Jeg må vite at alt er ok!=p Liten kontrollfrik;) Ellers er det godt å høre dere andre med rygg og mage smerter=p Klarer såvidt å ta oppvaksen pga svie i korsryggen! Men det liker vi når det er en fantastisk ting som utgjør smerten=D

Ha en fin dag jenter!;)

Maybenr2 skrev:
Svartengel: Ja,men har du tatt en test da??? :D Kan jo hende du er gravid. Iallefall hvis du føler det som jeg gjør. Ingenting er sikkert selvfølgelig, men høres jo sånn ut.

Nei har ikkje testet, er berre 1 uke siden eggløsning.

Eg svarte for å berolige hun, er ikkje kjekt å vere redd.

Ellers har eg blitt meir kvalm i dag, leggkramper og sov dårlig pga kvalme/halsbrann i natt......

Men eg klarer ikkje helt tru at eg kan vere gravid heller. Eg vart like tidlig dårlig med forrige forresten..

Og der kuppet eg hele tråden ja emoticon

Svartengel skrev:
Maybenr2 skrev:

Nei har ikkje testet, er berre 1 uke siden eggløsning.

Eg svarte for å berolige hun, er ikkje kjekt å vere redd.

Ellers har eg blitt meir kvalm i dag, leggkramper og sov dårlig pga kvalme/halsbrann i natt......

Men eg klarer ikkje helt tru at eg kan vere gravid heller. Eg vart like tidlig dårlig med forrige forresten..

Og der kuppet eg hele tråden ja emoticon

Hehehe, du kuppet ikke hele tråden! Vi snakker jo med hverandre gjør vi ikke?:) Når tenkte du og ta test da? Er du ikke nysgjerrig??:)

MaybeNr2: Eg venter til passert mensen. Men ja... Eg er kjempespent, og har masse tester på badet såklart.....

Er ganske sikker på at jeg er gravid, men kan ikke teste før om noen dager. Har også helt sykt med murringer i magen, stikker og er vondt i ryggen. Har aldri hatt denne følelsen får mensen før, så blir spennende å se :)

Og i kveld kom kvalmen i tillegg, fysj!

Back
Topp