Magemål

Ole Brumm

Forumet er livet
Hei på dere. Lurer på om det er noen andre enn meg som måler seg rundt magen selv? Jeg syntes det er ganske morsomt å følge med hvordan den vokser. Men jeg har lagt merke til et visst mønster, som jeg også har hørt/lest flere si:-nemlig at magen er mindre om morgenen og så større igjen på kvelden[8|]
På det meste har min mage hatt en differanse på 6 cm fra morgen til kveld.. er det noen vet noe om dette? Er det babyen eller er det magen som holder på sånn..???

Jeg også måler magen. Har bare målt på kveldstid ca en gang i uka, men den har liksom stagnert litt nå i det siste.

____
Termin 120806 

Måler ikke magen selv, men merker og att den er mye større på kvelden, hvet ikke, men rekner med att det er pga mye luft og tarmene er mer fulle utover dagen, men skal faktisk spør om det ved neste kontroll

Heisann!
Måler ikke magen nei, men ser jo at den blir større:):) Men sikkert morsomt å måle:) Har begynt med mammabukser nå, får ikke på meg de gamle! Magen min blir også større på kvelden, sikkert fordi det er mindre plass til maten kanskje...? Livmora begynner jo å ta en del plass der inne:) Kjempegøy!!!:)

Det er jo vanlig at magen er større på kvelden enn om morgenen - det er den jo også om vi ikke er gravide... pga fulle tarmer etc...

Back
Topp