Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det tabeller for hvor mye mageomkretsen bør øke også? :SHar målt litt dann og vann. Sist kontroll var jeg helt på median streken med 22 cm.
På samme tid i mitt første svangerskap var jeg 21 cm
Jeg tror ikke det er noen fasit derFinnes det tabeller for hvor mye mageomkretsen bør øke også? :S
Hehe, så bare du skrev median streken.Jeg tror ikke det er noen fasit der![]()
Symfyse-fundus-mål det sikkertHehe, så bare du skrev median streken.![]()
Aha, selvsagtSymfyse-fundus-mål det sikkert![]()
Tenker du rundt magen ? Vel jeg har måla jeg, viktig å følge med her i gårdenNoen som fører opp magemål?kom på det idag, hadde vært gøy å målt fra starten. Men litt for sent nå da.
![]()
Tenkte på rundt magen ja.Tenker du rundt magen ? Vel jeg har måla jeg, viktig å følge med her i gårdenMåler rundt lår/bryst/midje/arm/hofter og selvfølgelig, der jeg er størst rundt magen..
Lår og arm er helt likt. Hoften og midjen er begge blitt 2cm større. Og magen, ja, den er jo gigantisk, over 10cm større er jeg blitt rundt der. Fra ca 96 til 107cm
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Ja jeg også, har lagt på meg 7kg. Er derfor jeg måler litt innimellom.. Greit å vite hvor det legger segTenkte på rundt magen ja.Greit å ha litt mål da, spennende og sammenligne etter hvert. Og eventuelt til neste svangerskap.
Tror magen min er blitt mer enn 10 cm større, men jeg har lagt på meg en god del kilo også.
![]()