Magemål?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som fører opp magemål? :) kom på det idag, hadde vært gøy å målt fra starten. Men litt for sent nå da. :p

Har glemt det selv. Tenkte på det her om dagen... Kan vel begynne nå så har man noe...

Har målt litt dann og vann. Sist kontroll var jeg helt på median streken med 22 cm.
På samme tid i mitt første svangerskap var jeg 21 cm

Noen som fører opp magemål? :) kom på det idag, hadde vært gøy å målt fra starten. Men litt for sent nå da. :p
Tenker du rundt magen ? Vel jeg har måla jeg, viktig å følge med her i gården;) Måler rundt lår/bryst/midje/arm/hofter og selvfølgelig, der jeg er størst rundt magen..

Lår og arm er helt likt. Hoften og midjen er begge blitt 2cm større. Og magen, ja, den er jo gigantisk, over 10cm større er jeg blitt rundt der. Fra ca 96 til 107cm :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Tenker du rundt magen ? Vel jeg har måla jeg, viktig å følge med her i gården;) Måler rundt lår/bryst/midje/arm/hofter og selvfølgelig, der jeg er størst rundt magen..

Lår og arm er helt likt. Hoften og midjen er begge blitt 2cm større. Og magen, ja, den er jo gigantisk, over 10cm større er jeg blitt rundt der. Fra ca 96 til 107cm :p

Tenkte på rundt magen ja. ;) Greit å ha litt mål da, spennende og sammenligne etter hvert. Og eventuelt til neste svangerskap. :) Tror magen min er blitt mer enn 10 cm større, men jeg har lagt på meg en god del kilo også. :p

Tenkte på rundt magen ja. ;) Greit å ha litt mål da, spennende og sammenligne etter hvert. Og eventuelt til neste svangerskap. :) Tror magen min er blitt mer enn 10 cm større, men jeg har lagt på meg en god del kilo også. :p
Ja jeg også, har lagt på meg 7kg. Er derfor jeg måler litt innimellom.. Greit å vite hvor det legger seg :p

her er det økning på ca. 10 cm. Ikke helt sikker på hva jeg var da jeg ble gravid, men sånn ca :)

Husker ikke målet før gravid, men har fått bra mage nå, og er 91 cm på det tykkeste :O

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Back
Topp