Magekommentarer....

Spentsnartmammatil3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Marshmallows 2022
Var med venninna mi på Amfi for 3 dager siden og da smilte jenta i kassa til meg og sa: Ja du har vel ikke lenge igjen? :dance008 Og idag har samboer bursdag og moren hans sa til meg at jeg var fryktelig stor for å være så kort på vei som jeg er... og det samme mente hans bestemor :wideyed:jeg går fra før av og puster og peser og småklager over hvordan dette skal gå, men nå har jeg fått det bekrefta fra flere hold :joyful::wideyed::wacky: Er 21+ 0 idag. har jo fått termin flytta fra 17/3 til 3/4.

Flere som får kommentarer ene eller andre veien?
 
Får kommentarer andre veien. Er 21+0 i dag og folk lurer på når jeg skal få mage (har bare en liten foodbaby nederst, som bare synes når jeg er naken).
 
"Er det to? Høhøhøhø" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

"Ja, eg veit eg er svær" og "nei, det er ikkje to, vi har sjekka"



Beste var ei eldre frue på jobben (jobbar i eldreomsorgen).

Såg eg hadde mage i veke 13-14 =
"Skal du ha no atte??" ... "Ikkje før i april?!?! Og så er du so store allerede! Det må MINST vere to!"
 
Jeg har også opplevd det motsatte. Når jeg sier at jeg er gravid de blir overrasket fordi har ikke noe særlig mage ennå. Håper å få litt større mage etter hvert :p
 
Fikk kommentar fra en kollega på om det ikkje var vondt å gå med jobb buksen nå, men den sitter jo som et skudd den nå :joyful: Er 17+6 I dag :)
 
Heldigvis har jeg ikke fått så mange kommentarer - jeg er litt usikker på hvordan jeg hadde tatt det om jeg hadde fått noe som kunne tolkes alle mulige veier. Ganske ødelagt kroppsbilde her i utgangspunktet.

En kollega synes jeg var så skjønn her om dagen som smilte til meg og sa at den lille kulen under magen var kjempesøt.:joyful:

Men, magen er ikke kommet sikkelig her enda, svak «bump» på kvelden, men egentlig tror jeg at jeg enda kunne holdt det hemmelig ganske enkelt. 20+1 i dag.
 
Back
Topp