Mageknipe

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Er det flere som har opplevd sånn skikkelig mageknipe i svangerskapet? Har sinnsykt vondt i magen nå og har hatt det stortsett hele helgen, men det er liksom ikke som kynnere for de kjennes annerledes ut. Smerten er mer konstant og ganske bitende. Skal inn til sjekk på sykehuset, men lurer på om noen andre kanskje hadde opplevd noe lignende som kunne si hva det eventuelt kan være? :)

Au! Håper virkelig det går over fort! God bedring :confused2

Har hatt mye mageknip men det har gått over ganske kjapt. Ikke noe utenom det vanlige her..

Er det flere som har opplevd sånn skikkelig mageknipe i svangerskapet? Har sinnsykt vondt i magen nå og har hatt det stortsett hele helgen, men det er liksom ikke som kynnere for de kjennes annerledes ut. Smerten er mer konstant og ganske bitende. Skal inn til sjekk på sykehuset, men lurer på om noen andre kanskje hadde opplevd noe lignende som kunne si hva det eventuelt kan være? :)
Jeg sleit med det en periode, men alt var greit både i magen, livmorhas og ellers. Legen mente det kunne være for at det begynner å bli trangt, så når jeg ikke har kynnere og kjenner disse smertene så tenker jeg ikke over det egentlig :) men greit å ta en sjekk for mye.

Jeg har slitt en del med skikkelig mageknipe i alle tre svangerskapene mine! Går litt i perioder, hadde aldeles forferdelige dager i så måte i helga jeg også... Tror det for min del bare har med nedsatt tarmfunksjon å gjøre....

Back
Topp