Mageknip

Grete71

Forumet er livet
Noen andre som har hatt så vondt i magen - ligner på mageknip - at dere ikke har fått sove?? Hadde en slik natt, jeg... Det var ikke kjekt... Kjenner fortsatt murring/vondt i magen, men det kommer kanskje av at musklene ikke klarer slappe av.. Tror kanskje det kommer av at babyen snudde seg; lå med hodet nedover. Kjente noe knallhardt der nede! [;)] kunne kjennes ut som hodet.
Var faktisk på nippet til å ringe legevakten...
Så nå trenger jeg trøst; si at andre også har hatt det sånn... [&o][:D]
Kjenner liv, så der er alt i orden! [:D]

Jeg har også hatt mye mageknip, men har ikke kjent noe som jeg VET er liv i babyen ennå[8|]

Noen ganger føles det som ingenting hjelper mot den mageknipen..

noen gode råd?[8|]

Takk! [:D] er skikkelig ubehagelig - jammen ikke rart babyene skriker når de har mageknip! Vi kan jo i hvert fall klage litt! [8D]
Babyen vokser jo, så det kan nok kanskje også være en årsak til at vi får mageknip, tarmene presses jo sammen.. Begynner så smått å bli trangt der inne.... [&:]

Det er nok ikke lenge før du kjenner liv nå! Tror jeg kjente det for etpar uker siden, og da var det ikke tvil. Selv om jeg ikke visste hva jeg skulle kjenne etter.[:D]

Hei Grete 71

Jeg hadde det på samme måte forrige helg,, Jeg tok kontakt med legen dagen etter for jeg ble så engstelig..
Hun sa det var kynnere jeg hadde og at det ikke var farlig, og at smerter som kommer og går i løpet av svangerskapet er helt normalt..Det er fordi livmorbåndene strekker seg og at livmora di vokser..

Det er vondt og veldig skremmende,, blir litt engstelig.
Men jeg har også hatt det slik, det går over...
Snakk med legen din om det. Jeg ringer bare legekontoret hvis det er ting jeg lurer på, det er godt å bli beroliget på at det er normalt!

Masse lykke til,, og håper det gir seg [:)]

Klemmer fra Tinka [:)]

Hei!
Var hos legen på fredagen, etter 2 nesten søvnløse netter.... Jeg "måtte" bare, siden det er 1 babyen, og siden det var så utrolig vondt! Jeg er ingen pyse, men kunne jo ikke gå eller sitte uten at det var vondt! Tok urinprøve og blodprøve, og i blodprøven fant hun noe som kunne tyde på en infeksjon. Hun ringte til sykehuset og gynekologisk avd., men der sa de heldigvis at det var normale verdieri en gravid kropp. [:D] der mente de at det rett og slett var leddbåndene som ble så strukket, at hele magen ble øm. På utsiden, liksom.
Når jeg da kom hjem, og skulle legge meg ned og hvile litt på sofaen, fikk jeg tenkt meg litt om. Jeg ligger jo kun på den ene siden og sover, og da vil jo magen strekke seg fra den andre siden. Fram med en liten pute, under magen, og vips så var alt så mye bedre! [:D] så selv om magen ikke er så stor, så tøyes den likevel! [:D]

Back
Topp