Mageknip....

ilhaug

Flørter med forumet
Hei alle,
Idag har vi erfart at man skal ikke spise hva man vil når man ammer.....
Tenkte jeg skulle gjøre det enkelt da jeg hadde besøk idag og kjøpte inn ost og kjeks, holdt meg unna druene, for det står jo i bøkene at det kan bli mageknip av, men det er enda en ting.... Krydderost, hvitløksost og urteost... (smøreoster) koste meg skikkelig med dette jeg, ammet, og en time etter .... hylskriking[:(][:(]
Jeg har ikke hørt jenta mi skrike før, men det fikk jeg ikveld.
Etter mye prumping og bærsjing, og et bad slokna hun i hendene mine etter 3 timer med mageknip.

Nå sover hun på andre timen, og hun sover enda kjemperolig..

Puh! over for denne gang, dette var ikke gøy, altså...

Huff ikke noe gøy i det hele tatt når de små får vondt, blir helt lei meg jeg, Vegard hadde også kjempevondt i magen i går, så vi bada han i tummy tuben, og slutta brått og skrike da han kom oppi den, da storkosa han seg som bare det[:)]

ORIGINAL: nettemor

Huff ikke noe gøy i det hele tatt når de små får vondt, blir helt lei meg jeg, Vegard hadde også kjempevondt i magen i går, så vi bada han i tummy tuben, og slutta brått og skrike da han kom oppi den, da storkosa han seg som bare det[:)]

hvor lenge kan du bruke tummy tuben?

Tror du kan bruke den til barnet er godt over et år hvertfall, men jeg tror kanskje ikke barnet er så interessert i å sitte i den, når han selv kan gå, eller det er hvertfall hva jeg tenker da[:)]
Den er hvertfall veldig kjekk[;)]

ORIGINAL: ilhaug

ORIGINAL: nettemor

hvor lenge kan du bruke tummy tuben?

Back
Topp