Mageknip?

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Flere som sliter med «vanlig» mageknip? Sitter helt oppi mellomgulvet (under brystene) og føles sånn som når man har skikkelig mageknip og bare vil legge seg på magen.

Har også slitt skikkelig med vondt i ryggen de siste dagene. Ikke bekymret siden vondten sitter andre steder enn nederst i magen, men begynner å bli litt slitsomt... Kommer spesielt etter jeg har spist.
 
Jeg har utrolig mye luft som bare fyller deg opp og ligger der... Fører til veldig øm mage, og innimellom mageknip:banghead: Har allerede begynt å bruke gravid bukse pga den oppblåste sensitive magen som buler ut...
 
Jeg har utrolig mye luft som bare fyller deg opp og ligger der... Fører til veldig øm mage, og innimellom mageknip:banghead: Har allerede begynt å bruke gravid bukse pga den oppblåste sensitive magen som buler ut...
Jaa det kan jo være det bare er luft som samler seg. Skikkelig ubehagelig ihvertfall :confused:
 
Jeg sliter også veldig med mageknip til tider... Er slitsomt og ikke minst vondt.. veksler mellom å måtte løpe på do, til å plutselig ikke være på do på flere dager..:yuck:
 
Jeg sliter også veldig med mageknip til tider... Er slitsomt og ikke minst vondt.. veksler mellom å måtte løpe på do, til å plutselig ikke være på do på flere dager..:yuck:
The joy of pregnancy bare da! Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist, men nå gruer jeg meg nesten til å spise fordi jeg føler jeg får mer vondt av det...
 
Jeg har også mye mageknip og hadde det i forrige svangerskap også.
 
Back
Topp