"Mageknip"

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Jeg har i det siste par dagene følt litt mageknip på en av sidene. Usikker hva det kommer av da jeg ikke er noe dårlig sånn ellers. Har andre følt det slik eller har kjennskap til hva det kan komme av? Er mitt andre svangerskap om det har noe å si.
 
Jeg har ekstremt med luft i magen, å føler ofte de et værre på ene siden! Merket de spesielt når jeg legger meg på den siden, da gjør det vondt med en gang..
 
Jeg har også mye ubehag i magen, spesielt på venstre side. Kjennes ut som skikkelig luftsmerter. Er det noen som har prøvd minifom under graviditet før? :rolleyes: kan man trygt bruke det eller bør man høre med legen først? Har det effekt?
 
Jeg har også mye ubehag i magen, spesielt på venstre side. Kjennes ut som skikkelig luftsmerter. Er det noen som har prøvd minifom under graviditet før? :rolleyes: kan man trygt bruke det eller bør man høre med legen først? Har det effekt?

Jeg brukte Minifom i forrige graviditet og skal kjøpe meg en boks i morgen for å si det sånn :hilarious: Sist så forhørte jeg meg med lege og han sa det var helt ufarlig.
 
Jeg brukte Minifom i forrige graviditet og skal kjøpe meg en boks i morgen for å si det sånn :hilarious: Sist så forhørte jeg meg med lege og han sa det var helt ufarlig.
Ok, takk da gjør jeg det samme. Trodde jeg skulle bli gal i går kveld :eek:
 
Ok, takk da gjør jeg det samme. Trodde jeg skulle bli gal i går kveld :eek:

Skjønner det godt, det er jo rett og slett vondt på der værste :shifty: Minifom hjalp sist så håper det hjelper denne gangen også :)
 
Back
Topp