Mageknip

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Har de to siste kveldene plutselig fått ekstremt mageknip, sånn at jeg har følt jeg må på do, men i starten har det ikke kommet noe, så roer det seg, og kommer på nytt, og da har magen tømt seg rett og slett :p

Kjenner jeg håper det ikke skjer igjen i kveld, for var faktisk så vondt at jeg nærmesr trodde jeg skulle føde på do! Var mye værre enn vanlig mageknip, tårene og panikken kom :p

Andre som opplever dette?

Er 39+4 i dag, så kan jo håpe det er tegn på at ting snart skjer, om ikke synes jeg det er unødvendig av magen min å gi meg så vondt! :p

Det var slik min første fødsel startet - mageknip, løs mage, rier. Men dette var i løpet sv en time.

Huff ja. Har hatt det sånn i et par uker. Ikke hver dag heldigvis! Er vel et tegn på modning.
Med sønnen min skjedde det bare en gang og det var kvelden før vannet gikk.

Huff ja. Har hatt det sånn i et par uker. Ikke hver dag heldigvis! Er vel et tegn på modning.
Med sønnen min skjedde det bare en gang og det var kvelden før vannet gikk.

Litt godt at ikke bare jeg har det slik, men må si det er ett modningstegn jeg ikke liker så godt :p

Litt godt at ikke bare jeg har det slik, men må si det er ett modningstegn jeg ikke liker så godt :p
Hehe hos meg nå er det det. Men med sønnen min var det er tegn på at fødselen var i anmarsj så det er vel både og. Men en ting er sikkert... Det er helt jæ***g[emoji85]

Føler virkelig med deg på den der! Helt forferdelig :dead: har heldigvis gitt seg nå..
Har bare lysken og krangle med nå :blackeye:

Back
Topp