Mageknip

prizz94

Betatt av forumet
Hei jenter!
Jeg har ved to tilfeller lånt en venninne sin baby over natten, og begge nettene har jeg våknet med pinnhard mage (kynnere) og må løpe ned for å rekke doen.. At det har skjedd når jeg har hatt besøk er mest sannsynlig tilfeldig da. Men da er spørsmålet egentlig... er det mange som sliter med diaré nå i svangerskapet? Og bør jeg bli bekymret over smertene det gir? Da snakker jeg ikke en rolig kynner som gir seg ved avslapning, da snakker jeg pinnhard livmor/mage som er øm å ta på...

Sliter veldig mye med diaré i svangerskapet. Får da kjempe vondt i magen og må bare løpe på do, når eg er ferdig på do er magen bedre :)

Ganske likt her også :) har noen perioder hvor det kan gå noen dager jeg ikke får gått på do, så jeg er kjempe løs! Føler at de dagene bebisen trykker på tarmene, så får jeg ikke gått på do :p når det gjelder kynnere, så har jeg dette mye spesielt på kvelden. Og da er det faktisk litt vondt. Blir helt steinhard og det knyter seg helt ned i underlivet og føler litt nedpress. Men ikke uvanlig så JM :)

Ganske likt her også :) har noen perioder hvor det kan gå noen dager jeg ikke får gått på do, så jeg er kjempe løs! Føler at de dagene bebisen trykker på tarmene, så får jeg ikke gått på do :p når det gjelder kynnere, så har jeg dette mye spesielt på kvelden. Og da er det faktisk litt vondt. Blir helt steinhard og det knyter seg helt ned i underlivet og føler litt nedpress. Men ikke uvanlig så JM :)
Da slår jeg meg til ro med at det er enda en glede vi skal få "kose" oss med i løpet av svangerskapet :P
Ble bare så nervøs første gangen, for jeg har hatt litt kynnere men ingenting som dette tidligere. Så hadde jeg ikke kommet meg på do, og skjønt at det var derfor, så hadde jeg faktisk ringt føden for sjekk tror jeg :)

Vet ikke hva som er værst, de dagene jeg ikke får dritten av meg for det er så hardt, eller de dagene jeg nesten ikke når dassen.

Heldigvis er det jevnt over fint. :)

Back
Topp