Mageknip..

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Låg i sænga i mårrest å fikk skikkeli mageknip, ble kjæmpe redd fer at d ska gå gærli igjen.. Men håpe at d bærre va et heilt vanli uskyldig knip pga luft eller nå.. Fleir som hi hatt d sånn?

har det veldig ofte ja....spesielt i natt
sier til meg selv at jeg må ta meg sammen i kostholdet... men i går måtte jeg bare ha salt lakris, dårlig ide! hehe

Hehe, samma her me lakris, ska jo liksom demp kvalmen... Meeen, ble kanskje litt fer my.. ;) Gått å kunna prata me nån :)

Jeg har mye mageknip... men jeg slapper av når jeg kjenner at det er koblet opp mot enten luft eller noe annet som vil ut... hehe.. værre om man får annen vondt i magen!

Takk så kjæmpe my fer svar, d gjør så gått :) E så domt, fer når æ sett å tenke på d, så bli d så my vær, å tenke jo slfølgeli d verste.. Gått å hør at d e fleir som kjenne d smma som æ :)

igår hadde jeg skikkelig vondt i magen, mageknip så det holder:/  tenker at jeg bør roe ned på intak av mat... eller?

bedre i magen idag, deilig! men jeg er så kvalm, kommer i bølger.

Ikke gått å gå å værra kvalm, æ prøve å eta lite ganske ofte, d funke fer mæ. Ellers bli æ å veldi kvalm. Me første mann va æ stygg dårli læææng, kasta opp å hoilt på.. Men hi itj gjort d herre gangen heldivis, håpe æ slepp.. Kanskje d bli ei lita jent ;)

kunne ønske jeg var kvalm hehe.. da vet jeg vertfall at det er et graviditets tegn, føler meg ikke gravid... annet enn at jeg spiser hele tiden... kommer til å bli feit :P men har alltid vært sånn i periodevis, at jeg spiser mye hele tiden... hehe

Hehe, ja, nån gang så ha man virkeli ønska at man ha kjent sæ meir gravid.. Kjennes litt "tryggar" ut da :) Hadd skikkeli sug i magen etter mat fer nån uka sia, men d hi gidd sæ litt no faktisk.

Det er ikke så uvanlig at en kan få luftplager. All ikke viljestyrt muskulaturen, f.eks tarm og livmor blir litt slappere i denne perioden. Det for at livmoren skal strekkes....... Dermed blir bevegelsene i tarmene anderledes enn til vanlig. Noe som kan skape mer luft, luft som sitter fast ol. Dette kan gi mer, og andre former for mageknip enn vi er. Vant til...

Back
Topp