Mageknip

lillesøster

Flørter med forumet
Er det andre enn meg som sliter med mageknip/luftsmerter?  Sitter liksom rett innforbi navlen. Hører også mye romstering inni der. Det er så ubehagelig at det holder meg våken om natten. Hjelper litt å spise, men man kan jo ikke ligge og spise hele natten. Noen tips?

Jeg har det også sånn. Men her hjelper det ikke å spise, ikke noe hjelper. Får nesten ikke sove, blir gal snart. Skulle gjerne hatt noen tips!

Jeg har også MYE luft i magen og har våknet med kvalme om natta og måtte bare løpe på do.

Eneste tipset må vel bare si PROMP masse, haha... det er jo bare på den måten luften kommer ut og ikke minst mosjon, da jobber tarmene bedre etterpå.... :)

høres ut som jeg har d nå og hadde forje gang, luft i magen... jeg drakk sukkervann i lange baner sist, korer vann og tilsetter masse sukker så d blir konsentrert, å drikker d mens d ennå er varmt... ikkje brenn dere :P men karve ska og hjelpe så spis surkål eller ren karve, det får du kjøpt i vanlige butikker... tor og d er en sånn urte te med karve i men husker ikkje navnet :P   d hjelper jaffal meg :D

Fennikel te hjelper mot luft i magen så generelt, men vet ikke åssen det er å ta det i svangerskapet. Ville evt sjekket det ut.

Back
Topp