Mageknip og treg mage

Kristine79

Glad i forumet
Andre som sliter med dette etter de ble gravide? I tilegg står magen min rett ut, ser ut som jeg er 6 mnd på vei pga oppblåsthet.

treg mage og mageknip fikk jeg ikke før i uke 7-8 sist jeg var gravid... så håper jeg slipper unna denne gangen..

jeg har igrunn ikke så vondt i magen, men sliter med treg mage!! Har merka det veldig den siste uka!!

Har selv ganske oppblåst mage, føler meg litt feit. Ser fram til å få skikkelig gravid-mage[:)] Angående treg mage, så drikk masse vann! Hjelper mye selv om det er kjedelig å drikke. Ha ei vannflaske med deg uansett hvor du går, ta ofte en slurk. Hvis ikke, er det lett å få hemorider på slutten... selv om man mest sannsynlig får det under selve fødselen også..[:'(]

ORIGINAL: Hoppsy2

Har selv ganske oppblåst mage, føler meg litt feit. Ser fram til å få skikkelig gravid-mage[:)] Angående treg mage, så drikk masse vann! Hjelper mye selv om det er kjedelig å drikke. Ha ei vannflaske med deg uansett hvor du går, ta ofte en slurk. Hvis ikke, er det lett å få hemorider på slutten... selv om man mest sannsynlig får det under selve fødselen også..[:'(]

Jeg vet jeg burde drikke mer vann, men er så kvalm så sliter med å drikke nok [:'(]
Hemoroider vil jeg ikke ha [&:]

Jeg også merker at jeg er treg i magen og at jeg har mye mageknip:) Det har jeg hatt alle mine svangerskap:) Jeg også må prøve å drikke mer vann. Fikk hemoride etter min første fødsel og det er ikke noe særlig.

ORIGINAL: Kristine79

Andre som sliter med dette etter de ble gravide? I tilegg står magen min rett ut, ser ut som jeg er 6 mnd på vei pga oppblåsthet.

Akkurat det samme her... kommer ikke til å se at jeg har gravidmage før om mange måneder [:D][:D][:D][:D]
Den står rett ut allerede (har alltid hatt mage [:)][8D])

skikkelig hard og treg i magen..

jada, har det akkuratt likt, oldemoren til Anders sa i går at man legger ikke på seg sånn på magen av mat....jooooda svarte kællen [:'(]

Jeg har også veldig treg mage.. den står rett ut [:'(] føler meg nesten høy gravid..

Back
Topp