Mageknip og overtenking

Marime94

Betatt av forumet
Fikk positiv test på mandag, fire dager før IKM var det en knall positiv test.
Jeg er så sykt nervøs for at ting skal gå galt.
I en ukes tid nå har jeg hatt sånn konstant murring nederst i magen, men det har jeg liksom bare slått meg til ro med for har skjønt det er normalt. Men i sta fikk jeg et skikkelig mageknip nederst i magen, varte i ca 30 minutter før det ble bedre. Kjenner det litt nå også.
Flere som har opplevd det samme?
Er så redd for å miste denne spiren jeg har ventet så lenge på.

Hei,
Jeg skjønner så godt hvordan du har det! Jeg var akkurat sånn forrige gang jeg var gravid (og blir sikkert sånn nå også hvis disse testene fortsetter å være positive :hilarious: ). Men min erfaring er at særlig tidlig i svangerskapet så kommer det mye stikking, murring og verking i mage og korsrygg, og det er bare en naturlig del av det å være gravid! Hvis du får sterke smerter som vedvarer så må du selvsagt gå til lege, men sånne småvondter er ingenting å bekymre seg for. ❤️

Takk for betryggende ord. :Heartred Det er ved disse tider jeg forventer mensen også, så akkurat det hjelper ikke akkurat på angst-nivået :dead: Hadde vel nesten vært bedre å latt være å teste til mensen var blitt forsinka, da hadde jeg sluppet denne bekymringen her nå, hehe. :happy8

Back
Topp