Mageknip og kvalme

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Har siden natt til lørdag hatt mageknip og ekstrem kvalme. Har egentlig ikke tenkt så mye over at det kunne være noe. I dag hadde plutselig avføringen helt annen farge og konsistens en de andre dagene(har vært på do 2-4 ganger daglig siste mnd). Ikke diaré, men ganske løst og helt svart/grønt(detaljer:Heartred:laughing002)
Noen som har erfaring med det? Er kanskje helt normalt?

Den kan bli grønn etter antibiotikakur dersom bakteriefloraen er forstyrret. Det kan også gi magesmerter. Forstyrrelser i bakteriefloraen kan helt sikkert oppstå pga andre ting også. Jeg hadde forsøkt et døgn med idoform e.l, og dersom det ikke hjalp tror jeg faktisk jeg ville tatt kontakt med lege. Kjedelig om du er syk nå rett flr fødsel og det skaper problemer av noe slag.

Sort avføring kjenner jeg bare til ifm blødning i tarmen, men det forekommer ikke særlig ofte. Den mørke fargen har noe en annen forklaring. Spist jernrrik kost, kanskje?

Jeg har samme :) Tror det er normalt. Coop Obs har tilbud på lambi nå forresten hahahahahaha

Den kan bli grønn etter antibiotikakur dersom bakteriefloraen er forstyrret. Det kan også gi magesmerter. Forstyrrelser i bakteriefloraen kan helt sikkert oppstå pga andre ting også. Jeg hadde forsøkt et døgn med idoform e.l, og dersom det ikke hjalp tror jeg faktisk jeg ville tatt kontakt med lege. Kjedelig om du er syk nå rett flr fødsel og det skaper problemer av noe slag.

Sort avføring kjenner jeg bare til ifm blødning i tarmen, men det forekommer ikke særlig ofte. Den mørke fargen har noe en annen forklaring. Spist jernrrik kost, kanskje?
Har ikke hatt antibiotika kur siden jeg ble gravid. Får ta en telefon på legekontoret når de åpner.

Jeg har samme :) Tror det er normalt. Coop Obs har tilbud på lambi nå forresten hahahahahaha
Hahaha! :p

Jeg skal forresten kjøpe 3 sekker lambi i dag og 1 sekk kjøkkenrull :p Gjorde det sist før fødsel også. Veldig greit å ha litt på lageret :p

Hahaha! :p

Jeg skal forresten kjøpe 3 sekker lambi i dag og 1 sekk kjøkkenrull :p Gjorde det sist før fødsel også. Veldig greit å ha litt på lageret :p
Hahaha vi kjøpte 2!

Hvordan går det med bæsjen?:p
Den har kommet seg. Ingen utslag på infeksjon så fikk beskjed om å ta minifom om det ble ille. Kvalmen er nok bare kommet tilbake fra første trimester.

Back
Topp