mrs.g
Glad i forumet
I det siste har det skjedd noen ganger at jeg har fått skikkelig mageknip og diaré. Når jeg sitter på do blir jeg helt kaldsvett og svimmel. I dag måtte jeg rope på mannen min, for jeg følte meg så dårlig. Det endte med at jeg besvimte, og var visst borte i 30 sekunder uten å puste og var helt stiv som en pinne, så han sleit med å få lagt meg ned på gulvet. Da jeg våknet igjen var jeg kjempesvimmel, og orket ikke bevege en muskel på 10 min. Var helt gjennomvåt av svette og følte meg helt forferdelig.
Dette har skjedd før jeg ble gravid også, det hender jeg får sånn mageknip som fører til blodtrykksfall og besvimelse, men det føltes så mye verre i dag. Og ble ganske redd når mannen fortalte at jeg stoppet å puste så lenge og ble helt grå i fjeset. Blir jo redd for lille babyen i magen, men det tar vel litt tid før den tar skade. 30 sek er jo egentlig ikke så lenge.
Har følt meg ganske sliten og tom for krefter nå etter at det skjedde. Og vi som er på ferie og hadde planer om å gå på fjelltur i dag...
Dette har skjedd før jeg ble gravid også, det hender jeg får sånn mageknip som fører til blodtrykksfall og besvimelse, men det føltes så mye verre i dag. Og ble ganske redd når mannen fortalte at jeg stoppet å puste så lenge og ble helt grå i fjeset. Blir jo redd for lille babyen i magen, men det tar vel litt tid før den tar skade. 30 sek er jo egentlig ikke så lenge.
Har følt meg ganske sliten og tom for krefter nå etter at det skjedde. Og vi som er på ferie og hadde planer om å gå på fjelltur i dag...