Mageknip/luftsmerter

BIBBI3

Forumet er livet
Flere med små nurk som sliter med magen sin?

Benjamin hylgriner med en gang jeg legger ham ut i vogna... Og han er stuptrøtt!
Nå ligger han å sover på magen over ammeputa. Ser ut til å være det eneste som funker akkurat nå..
Hadde jeg bare funnet ut av hva som får ham til å få så vondt i magen... Har kutta ut melk, ost, smør, majones mm nå![:(]

huff da. ikke enkelt d der. bruke du minifom eller sukkervann?

Minifom.... og litt malt innimellom.

I dag har vi hatt en helvetes-dag igjen her i huset. Vesla har skreket nesten konstant i dag, og jeg er helt utkjørt. Endelig kom mannen hjem for litt siden...

Mariell har hatt vondt i magen igjen i dag, og nå tror jeg at jeg vet hva det kommer av! Leste i BAM bladet ( for 2 mnd babyer ) at ved kolikk symptomer, bør en kutte ut melkeprodukter, kaffe (  koffein ) og SJOKOLADE. Sistnevnte hadde ikke jeg hørt kunne gi mageknip ihvertfall. Men når jeg tenker etter, så har jeg spist sjokolade nesten hver dag ett par uker ( hatt helt dilla på kald Stratos ).
Dagen i går var som en drøm, med nesten ikke skriking i det hele tatt, sikkert fordi jeg ikke spiste sjokolade de to dagene før!Men i går spiste jeg en halv plate igjen...
Vesla synes tydeligvis ikke sjokolade er riktig like godt som mamma gjør!!!

Jeg vet jo ikke sikkert om det er sjokoladen, men kan ikke komme på noe annet. Så om ett par dager får vi se, om det roer seg her i huset igjen.

Greitt å kunne eliminere ting da.. her har det oigså vært litt texas i dag. Og siden jeg kutta ut melk, ost og majones i forigårs så kan det enten være; brød, leverpostei, havrekjeks, ris eller kylling...........hmpf?[8|]
Begynner å tro at det ikke er noe jeg spiser, men regelrett at han raper for dårlig!

her har d vært opp å ned, men i dag har mariell vært en engel, passe på at ho måååå rap ett par ganger igjennom måltidet pluss at vi gir minifom. funker bedre å bedre får hver dag syns æ.

eli24 fint navn jenta di har. hihi

ORIGINAL: sommerbaby

her har d vært opp å ned, men i dag har mariell vært en engel, passe på at ho måååå rap ett par ganger igjennom måltidet pluss at vi gir minifom. funker bedre å bedre får hver dag syns æ.

Det er nok det som er verste fienden her i gården... men må bare innrømme at ikke alle barn er like flinke til å rape. Det går heldigvis bedre og bedre på den fronten her også!

Back
Topp