Mageknip i mange dager, etter eggløsning

Lotta915

Glad i forumet
Noen som har opplevd dette? Magen er som vanlig, ingen diaré eller forstoppelse. Ikke har jeg mye luft i magen heller. Jeg spiser et vanlig, sunt og normalt kosthold med 4 faste måltider per dag og er ellers en vanlig aktiv hverdag.
Siden lørdag har jeg hatt mageknip, ikke nederst, men på sidene av magen. Et par timer hver kveld, uavhengig av mat så får jeg mageknip. Jeg løper på do, men det kommer ingenting ut.
Noen som kan ha kjennskap til dette?

Noen som har opplevd dette? Magen er som vanlig, ingen diaré eller forstoppelse. Ikke har jeg mye luft i magen heller. Jeg spiser et vanlig, sunt og normalt kosthold med 4 faste måltider per dag og er ellers en vanlig aktiv hverdag.
Siden lørdag har jeg hatt mageknip, ikke nederst, men på sidene av magen. Et par timer hver kveld, uavhengig av mat så får jeg mageknip. Jeg løper på do, men det kommer ingenting ut.
Noen som kan ha kjennskap til dette?

Kan være festesmerter eller at EL er litt senere enn vanlig?:)

Jeg har det helt likt! Men er kun på dag 9 etter første dag av TR, så skjønner ingenting her Vennligst si hvordan det går med deg

Vært sånn her og. Kanskje noe magevirus ute å går nå på høsten. Festesmerter er vel mer stikkinger på en måte. I alle fall sånn det har føltes på meg når jeg har blitt gravid :) Sikkert individuelt det og, som alt annet.

Back
Topp