"Mageknip" i livmora?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Det kjennes det ut som jeg har flere ganger iløpet av dagen. Varer i maks et minutt, men fy søren så vondt det er! Er dette normalt? Flere som har opplevd lignende?

Må liksom ha et svar på hva alt er om dagen, blir jo bekymra over den minste lille ting :P Har tatt billigtester hver dag siden 11 dpo, og tror ikke de blir stort sterkere enn hva de er nå. I dag kom teststreken opp før kontrollstreken, og ble nesten svart! ;) I går tok det litt lenger tid før den syntes. Så helt klart veldig stigning i HcG emoticon 
 
HELT normalt å ha vondt i livmora :) I følge min jm sist svangerskap, og min mor som har født fire barn, så er det ikke nødvendigvis GODT å være gravid ;) Det gjør vondt å gro baby. Livmoren skal tøyes opp til maaaange ganger opprinnelig størrelse.

Her tar jeg stikkninger, murringer, verk osv som sunnhetstegn, hadde det sånn hele første trimester forrige gang, og mener det roet seg litt etter det. Stakk her og der hele svangerskapet, da. 
 
Ja, bør jo bare være glad for å kjenne vondtene, men ligger en liten bekymring og gnager langt inne i sjela mi ;P

Og kjenner jeg meg selv rett, så ville jeg helt sikkert ha vært bekymra dersom jeg ikke kjente noenting og!

I gårkveld ble jeg rammet av akutt kvalme, ble virkelig uvel. Så satte meg på knær foran do-skåla men heldigvis slapp jeg å kaste opp
 
Back
Topp