tingeling1990
Glad i forumet
Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa. Ikke alltid jeg rekker å spise ferdig før jeg må løpe på do...Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt![]()
Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt![]()
Ja, jeg har hatt det sånn noen ganger. Senest idag! Fikk akutt luftsmerter, etter jeg hadde spist tomatsuppe! Men gikk heldigvis over etter en stund![]()
Jeg fikk også akutt vondt i magen og i tillegg forferdelig diaré etter å ha spist tomatsuppe her en dag.
Samme her, fant endelig noe som smakte godt å gikk ned. Prøver noen dager uten å håper på at det bare er noe forbigåendeJa, sånn var det med meg igår og frem til idag også.. Snodig! Får kanskje la være å spise det daLitt synd, for er en av få ting jeg synes er godt om dagen!