tingeling1990
Glad i forumet
Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa. Ikke alltid jeg rekker å spise ferdig før jeg må løpe på do...Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt
Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt
Ja, jeg har hatt det sånn noen ganger. Senest idag! Fikk akutt luftsmerter, etter jeg hadde spist tomatsuppe! Men gikk heldigvis over etter en stund
Jeg fikk også akutt vondt i magen og i tillegg forferdelig diaré etter å ha spist tomatsuppe her en dag.
Samme her, fant endelig noe som smakte godt å gikk ned. Prøver noen dager uten å håper på at det bare er noe forbigåendeJa, sånn var det med meg igår og frem til idag også.. Snodig! Får kanskje la være å spise det da Litt synd, for er en av få ting jeg synes er godt om dagen!