Mageknip etter mat

tingeling1990

Glad i forumet
Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt :(

jepp!! Uke 10 på onsdag.. og tror det har gitt seg nå,,

Jeg har den siste uken reagert veldig etter varme måltider med å få mageknip og/eller akutt diaré. Noen andre som har det slik? Er veldig vondt og slitsomt :(

Ja, jeg har hatt det sånn noen ganger. Senest idag! Fikk akutt luftsmerter, etter jeg hadde spist tomatsuppe! Men gikk heldigvis over etter en stund :)

Ååh, har det med graviditeten å gjøre? Føler meg så elendig i magen og har tenkt noe er galt med babyen :o

Har vært en del engstelige selv da smertene ofte føles som menssmerter.. men kommer bare etter mat :/ en dag buldra det så fælt at typen spurte om det gikk bra :p måtte spriiinge rett på do, gjorde så sykt vondt :s virker som magen reagerer ekstra på varm mat (kokt melk, stekt fisk osv).. satser på det bare er hormontull :)

Ja, jeg har hatt det sånn noen ganger. Senest idag! Fikk akutt luftsmerter, etter jeg hadde spist tomatsuppe! Men gikk heldigvis over etter en stund :)

Jeg fikk også akutt vondt i magen og i tillegg forferdelig diaré etter å ha spist tomatsuppe her en dag.

Jeg fikk også akutt vondt i magen og i tillegg forferdelig diaré etter å ha spist tomatsuppe her en dag.

Ja, sånn var det med meg igår og frem til idag også.. Snodig! Får kanskje la være å spise det da :p Litt synd, for er en av få ting jeg synes er godt om dagen!

Ja, sånn var det med meg igår og frem til idag også.. Snodig! Får kanskje la være å spise det da :p Litt synd, for er en av få ting jeg synes er godt om dagen!
Samme her, fant endelig noe som smakte godt å gikk ned. Prøver noen dager uten å håper på at det bare er noe forbigående :)

Back
Topp