Mageknip etter måltider

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Heisann!

Lurer på:
Noen her som får vondt i magen når di spiser?

Etter fødselen har jeg begynt med å få vondt i magen i forbindelse med måltider. Er ikke alltid alle måltidene i løpet av dagen, men stort sett alltid ett av di. Starter med å knipe seg i mellomspillet også går det ned til navelen. Går ikke alltid over før leggetid og begynner å bli plagsomt.
Babyen min er nå 9 mnd, så syns liksom ting burde ha "retta seg opp" til nå....

jeg ble mer ømfintlig i forhold til matvarer etter fødsel. Kanskje det er noe du ikke tåler?

Kunne nesten høres ut som at du reagerer på noe ja...matallergi er noe møkk! Så jeg håper det er noe du kan få hjelp mot.
Men er det noe spesifikt du reagerer på eller er det hva som helst?

Jeg får det hvis det går lang tid mellom måltidene. Ser du et mønster på når det kommer og hva du spiser, eventuelt drikker???

Jeg kan ikke spise store måltider. Da blir jeg ubersprengt og oppblåst. Måltidene mine er dermed små og energitette. Om jeg har fått litt mageknip så funker det godt med Biola og Imogas.

Har prøvd meg frem litt. Klarer ikke finne noe mønster i det. Er som sagt ikke etter hvert måltid, men stort sett alltid engang i løpet av dagen. Kommet uansett om jeg spiser ofte, sjelden, mye eller lite. Sist jeg fikk det så spiste jeg brødmat med div pålegg. Det var dagens frokost. Resten av dagen har man spist minimalt...

Back
Topp