Magekløe! Tips?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Arrrrgh. Selvfølgelig skal strekkmerkene komme nå, når det er tre uker igjen. Vet jeg ikke får gjort noe med selve strekkmerkene, men det kløøøør sånn på magen. Noen som har gode tips på lur? Har Bio-oil, men jeg føler at det blir mer sølete/klissete enn hjelpsomt.
 
Aderma exomega inneholder blant annet havre som skal være kløestillende. Blir anbefalt av mange hudleger i Norge for folk med ekstremt tørr hud, eksem osv.
 
Arrrrgh. Selvfølgelig skal strekkmerkene komme nå, når det er tre uker igjen. Vet jeg ikke får gjort noe med selve strekkmerkene, men det kløøøør sånn på magen. Noen som har gode tips på lur? Har Bio-oil, men jeg føler at det blir mer sølete/klissete enn hjelpsomt.
Spenol? Aner ikke.... jeg holder meg til spenol enn så lenge, på puppene faktisk. Har hatt så tørre brystvorter, og det er vel akkurat det spenol ble utviklet for :joyful: Så jeg smører litt utover alt ellers også. Hjelper litt mot kløen. Fikk tips om at oljer kan bidra til uttørring. Så burde holde meg til kremer. Har tørr hud i utgangspunktet.
 
Jeg syns miniderm 20% funker mot kløe. Har brukt den endel selv, samt til mini da han fikk litt utslett pga mye sikling. God for tørr hud også. :)
 
Spenol? Aner ikke.... jeg holder meg til spenol enn så lenge, på puppene faktisk. Har hatt så tørre brystvorter, og det er vel akkurat det spenol ble utviklet for :joyful: Så jeg smører litt utover alt ellers også. Hjelper litt mot kløen. Fikk tips om at oljer kan bidra til uttørring. Så burde holde meg til kremer. Har tørr hud i utgangspunktet.
Før stod det hvertfall på Spenol "til spener og jur" så det stemmer jo det hehe :p
 
Jeg bruker kokosolje i dusjen for at huden ikke skal rekke å tørke ut før jeg får smurt meg etter tørk. Kan også anbefale å blåse litt varmt med føner. Dette gjør jeg mye når jeg sliter med eksem ☺️ tvi tvi
 
Back
Topp