Mageklåing

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hva synes dere om at alle synes det er helt greit å kan ta på den voksende magen nå som du er gravid? Jeg har ikke opplevd det så mye enda, men synes det er svært ubehagelig når det først skjer. Skjønner ikke hvorfor noen synes det er greit å bare ta på magen min uten å spørre først..

enig, liker det heller ikke

ja enig..
jeg var i bursdag til mannen min sin søster sist helg..der var det jo et par familievenner og andre venner.. og det første de gjør når jeg kommer er å ta på magen min.. flere ganger iløpet av kvelden... uten å spørre.. og når folk spør "kan jeg ta på magen?".. så blir jeg lissom litt satt ut..for den er jo ikke såå stor og så syns jeg lissom ikke at jeg kan si nei heller.. men syns det er rart at folk stryker på magen og sier søte ting til magen....
jeg liker det egentlig ikke.. så fra nå av skal jeg si at jeg ikke ønsker å bli tatt på.. iallefall ikke før jeg nærmer meg sprekkferdig :P

bestill deg en genser/topp med skrift som du kan lage selv!! "do not touch" "ikke rør" "min mage, ikke din"

Helt greit hvis de spør først! Men klår de uten å spørre så blir jeg ganske paff egentlig... Lyst til å si noe, men blir sjokka over at folk får seg til å gjøre sånt uten å spørre først.

Syns det er greit jeg =P Nå er det som regel bare de nærmeste som tørr, siden jeg ser litt "skummel" ut X)

Liker det ikke og det vet folk. Så her får jeg ha magen for meg selv. Men kan jo ikke se det en gang så hvorfor skal folk ta på magen?? Synes det er kjempe ekkelt når folk skal ta på meg generelt. :P Har stor intimsirkel som ikke noen får trakke over før jeg har invitert de. :P

Jeg syns det er helt grusomt og hadde en skikkelig utblåsning til kjæresten min om hvor grusomt jeg syns det var, men vi ble enige om at jeg bare må godta det og smile når det skjer.

Jeg tenker på meg selv og jeg har aldri tatt meg den friheten med andre, selv med venninner, det er frekt.

kollegene mine har faktisk ikke tatt på magen min, bare kommentert hvor fin jeg er. det er hyggelig:)

Back
Topp