Mageinfluensa

rubicon

Betatt av forumet
Er ikke noe godt når man er gravid!! Det er ikke noe godt når man ikke er gravid heller altså, men nå har det vært et mareritt.
Det startet på torsdag med at Leon (2,5) kom hjem fra barnehagen og begynte å kaste opp hvert kvarter og holdt på resten av dagen og den kommende natten.
Og på søndag var det min tur... Jeg kastet så kraftig opp at jeg begynte å bli redd for at babyen skulle komme ut igjennom munnen! Ikke at jeg virkelig tror at det er mulig, men i mine villeste fantasier hengende over doskåla så jeg for meg det.

Nå er det verste heldigvis over og jeg kan så vidt spise litt igjen. Det kjennes bare ut som om noen har kjørt over meg med en liten bil. Vondt for å puste og slitsomt å gjøre noe som helst. 

Huff, det hørtes slitsomt ut! Håper du raskt blir bedre :)

Høres ikke mye godt ut. Kjenner til følelsen. God bedring

Den artigheta der hadde vi for to uker siden også. Jeg ble dårlig en søndag, spydde hver halvtime. Og var egentlig dårlig både foran og bak :-S
Da tok jeg ikke i ungen vår før på tirsdag, da ble samboern min dårlig. Hehe. Så vi var heldigvis dårlige på skift, sånn har det egentlig  vært i alle år :P
Vesla ble heldigvis ikke dårlig da. Puh! Så det var flaks :)

Håper det går fort over for deg! For det er virkelig ekstra ille å være så dårlig når man er gravid.
God bedring!! :)

Æsj kjenner til det, fikk omgangsyke da jeg gikk gravid med sønnen min, Ikke mye moro, men vi fikk det også i Desember i fjor, og da samme dagen jeg kom hjem nyoperert etter en brystreduksjon og det var helt J*****.....!!!

Back
Topp