Magehusene deres!

Cilie91

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei jenter! Nå nærmer det seg med stormskritt for mai-babyene :)

Magen min vokser og vokser og jeg inntar hvalross/ selfasong! Tror jeg bærer høyt, det gnager i ribbeina og det blir bare tyngre og tyngre å puste :p Men det er jo en helt fantastisk opplevelse <3

Legg gjerne igjen et bilde av magen din, er sååå koselig å se! :D Og hvor langt er du på vei?

*Klem*

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    891,5 KB · Visninger: 208
ImageUploadedByBV Forum1364382581.795394.jpg

Åh Connie! Får jeg spørre hvordan det har gått med tatoveringen nå som magen har blitt større? :)
Fin mage forresten!
Jeg har 1 på hver side å det er 5 år mellom dem. Den som er eldst har blitt litt større( ikke noe man legger merke til) å den andre er helt lik som den altid har vært :) :)

Jeg har 1 på hver side å det er 5 år mellom dem. Den som er eldst har blitt litt større( ikke noe man legger merke til) å den andre er helt lik som den altid har vært :) :)

Åh! Veldig nyttig info! Vil gjerne høre om det fortsetter sånn helt til uke 40!
Hittil har jeg begge mine tatoveringer på steder som ikke kan strekkes av graviditet eller fedme :p så er ganske interessant fakta å vite syns jeg!

-- tasting fra mobil --

Hittil har jeg begge mine tatoveringer på steder som ikke kan strekkes av graviditet eller fedme :p så er ganske interessant fakta å vite syns jeg!

-- tasting fra mobil --
Jeg får ta bilde av dem for å sammenligne med når jeg er størst, men tror den eldste kan bli litt stygg. Skal holde deg oppdatert hehe :)

Jeg får ta bilde av dem for å sammenligne med når jeg er størst, men tror den eldste kan bli litt stygg. Skal holde deg oppdatert hehe :)
Lurer i grunn på det samme.. Men det som er det store spørsmålet er vel hvordan de blir når magen forsvinner..?

-- tasting fra mobil --

Min ble fullstendig ødelagt sist graviditet! Strekkmerkene strakk seg rett igjennom og strakk hele tattoen. Nitrist :/

Tidlig uke 36:
ImageUploadedByBV Forum1365344214.744179.jpg
Hmmm...kom inn bilde fra uke 28 også...trodde jeg slettet det.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1365344079.585546.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1365344079.585546.jpg
    47,5 KB · Visninger: 64
Back
Topp