Mageform

Rugerpåape2

Elsker forumet
Fikk en litt morsom kommentar i dag. Noen tror det er gutt fordi magen står ut, hadde det vært jente hadde den på en måte vært breiere. Hos meg står magen som en "spiss". Noen andre som har hørt det? [emoji23] Stemmer det med dere som vet kjønn? [emoji3] vi vet ikke enda da baby ikke ville vise, men ny UL om en uke [emoji4] så blir spennende å se om det stemmer [emoji23][emoji106][emoji16]

Last edited:
Har hørt om vannmelon-form (jente) vs. basketball-form (gutt), viss det er det samme? ;)
Vet ikke kjønn på den i magen, men har hatt lik form på magen med jenta og gutten min, forskjellen er at magen var betraktelig større med henne. Har bilder av magen i profil ca hver 5. uke fra begge og størrelsen med gutten til termin tilsvarte jenta ved ca 18 uker ;)

Last edited:
Har hørt om vannmelon-form (jente) vs. basketball-form (gutt), viss det er det samme? ;)
Vet ikke kjønn på den i magen, men har hatt lik form på magen med jenta og gutten min, forskjellen er at magen var betraktelig større med henne. Har bilder av magen i profil ca hver 5. uke fra begge og størrelsen med gutten til termin tilsvarte jenta ved ca 18 uker ;)
Ja, blir vel noe av det samme ja[emoji6][emoji23] Stemmer vel skjeldent men gøy å høre[emoji6] hehe, lik form med forskjellig kjønn ja[emoji23] da ble det avkreftet hos deg da hvertfall [emoji23][emoji6]

Har fått spm fra flere på jobb som spør om det er jente vi venter pga formen på magen (mer rund og bred på en måte), og det er faktisk en jente[emoji28] en annen har også vært gravid med gutter to gang og hatt spiss mage begge gangene. Gjerne slik at man ikke ser gravid ut bakfra

Jeg har hatt rund mage alle 3 gangene, og ikke vært synlig gravid bakfra. Venter jente nr 2 og har en gutt i mellom :)

Magen er på en måte litt spissere, venter ei jente. Med gutten var den rund som en ball, men ellers er de ganske like

Jeg har også fått høre at jeg har guttemage, og den ser ut som en ball og kan være litt spiss også. Venter gutt nå og fikk gutt sist. Magen er prikk lik, men kanskje bittelitt større denne gangen :)

9681fe1afbef8c7307f9d6908deed3cd.jpg

Fikk høre jeg hadde jentemage, men.. Venter gutt. [emoji14]

Med de to første var magen ganske lav og nå er den ganske høyt oppe. Har 2 gutter fra før og venter en jente nå[emoji4]

Vi var i middagsbesøk hos svigermor i dag og det første hun sa var: jeg ser at du venter jente, du har typisk jentemage. Og så er du blitt så bred over baken... Jaja, takk for den svigermor...
Men, ja, det er en jente, og tydeligvis bærer jeg på en typisk jentemåte :)

Back
Topp