Magefasong og kjønn? :)

JPSK

Elsker forumet
Hei jenter!

Jeg er nysgjerrig på magefasongen deres? Og dere som kan sammenligne med flere svangerskap, er magen lik eller ulik sist? Hvordan er magen i forhold til kjønn?

Magen min er helt annerledes denne gangen, med min sønn hadde jeg skikkelig tutemage, som kom fint frem lenge før andre trimester, sideflesket var borte i uke 10 allerede. Denne gangen ser jeg bare tjukk ut, ser ut som et dekk som har lagt seg rundt hele magen.. :P Kjekt for meg. Magen er ikke så stor, den er brei. En av grunnene til jeg tror jeg venter en jente. Hehe. Kan fint ta feil altså, sikkert mye som spiller inn!

Høres ut som meg selv, enda jeg var 15 kg tyngre i utgangspunktet forrige gang... Jeg vil ha babymage!

Jeg kan ikke sammenligne med andre graviditeter, men mamma (som jeg ikke har sett på noen uker) så på meg i dag og sa med en gang: "Det blir ei jente"... Hun har hatt to gutter og to jenter. Føler også at jeg på en måte er litt bredere enn jeg hadde forventet på dette tidspunktet, så det stemmer kanskje for noen.

Jeg ser tjukk ut og har skikkelig jentemage... Ingen pen guttestruttemage her...

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Vanskelig å dømme etter mageform enda synes jeg. Men magegølelsen sier jente :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

jeg har hatt ganske lik fasong med alle, bare at nå når det er 4 gang så sitter magen lavere og er litt mer på sidene pga tette, gjentatte svangeskap ;) magemusklene mine har blitt delt etter 3 svangerskap så da vil jo magen også sitte litt annerledes siden det ikke er like mye som holder igjen :P

tror ikke magefasong har noe med kjønnet å gjøre, men med kroppsfasong og endringer etter svangerskap :)

Alt for tidlig å se enda synes jeg.

Jeg synes magen min med sønnen min ikke var noe klar jente eller guttemage. Den kunne ikke sees bakfra og var kun mage og ikke sideflesk eller noe annet. men formen var allikevel rund.

Nå har jeg mer fett på magen og sideflesk fra før så blir vanskelig å sammenligne. Foreløpig ser den lik ut. Bortsett fra at det er mer fett på magen nå.

Det med spiss/rund mage og høy/lav mage kommer veldig an på hvor stramme magemusklene er...

Back
Topp