Magefølese og kjønn

jeane86

Blir kjent med forumet
Jeg har en jente på 12( snart 13 ) og en gutt på 7 år. Er gravid no i uke 15+4 og har helt bestemt meg for at dette er en gutte baby ! Tenker kun guttefarger, guttenavn og gutteutstyr.
Skal innrømme at jeg virkelig har ønsket meg en jente til i mange år, men blir glad uansett hva de blir ;) er jo barna våre :)
Men her er spørsmålet, har magefølelsen din tatt feil?

Magefølelsen min sa jente nesten frå det øyeblikket me fekk positiv test, stemte det :)

Jeg tror ønsket om jente overskygger magefølelsen her, rett og slett :-P vi har to gutter til sammen, så dette er sistemann på oss begge, og da hadde det vært litt ekstra stas med jente ♡

Vi har hatt lyst på jente, og både vi og familien rundt oss har trodd det blir jente. Var på UL 12+1 der det var antydning til at det kunne være gutt, så er en god mulighet for at magefølelsen tar feil her ja :p Glad uansett :)

Hadde magefølelse på gutt, ble gutt :)

Har 2 gutter fra før og tror jeg får en gutt til

Dette er tredje gang jeg er helt sikker på at vi får en gutt, så jeg er spent på om det er tredje gang jeg får rett! :) Har veddemål med mannen som for tredje gang tror det blir jente.

Magefølelse på gutt, men etter ultralyd i uke 12 så viste det seg å mest sannsynlig være en liten jente ❤️

Mannen har begynt å kalle for det navnet vi skal bruke for jente, men magefølelsen sier nå at det er gutt tror jeg :)

Her sier magefølelsen gutt, ville ikke vite det på ultralyd sist, men har bestemt meg for å vite det på OUL. Her er det jente i hus fra før, så hadde vært morsomt med en gutt :happy:

Jeg har så sterk følelse på at det blir jente. Kan ikke helt forklare hvorfor. Men ønsker begge deler så er veldig spent på hva legen sier i slutten av mars:) hadde vært gøy hvis magefølelsen stemte da:) det kinesiske fødselsgreiene som var i en tidligere tråd sa gutt på meg da, så hvem vet:)

Magefølelsen sier gutt, og vi ble ikke klokere på tidlig UL i uke 12. Vi får se på ordinær UL da.
Har ei jente fra før. :cat:

Jeg snakker konstant om henne, og ser på rosa klær og rosa maling til barnerommet uten helt å forstå hvorfor.
Min "synske" svigermor har derimot sett at vi venter en gutt. Så det blir spennende å se hvem av oss som har rett! :)
Her er det ingen ønsker, vi er bare glade vi endelig får denne etterlengtede familieforøkelsen! :happy:

Vi skal på ultralyd i morgen og veldig spent på om det stemmer med en gutt her ;) hvilken uke fikk du vite kjønnet?

Både meg og sambo er overbevist om at det blir jente. Vi er dessuten enige om jentenavn, så det hadde vært veldig praktisk ;-) Hehe..

Første svangerskap var jeg sikker på at det var gutt. Hadde så sterk magefølelse på det og var egentlig skråsikker!!!
Men på UL var der ei lita frøken ;) Hehe

Denne gangen har jeg ikke hatt noen magefølelse. Men mannen hadde magefølelse på gutt. Og det blir en liten gutt :)

Back
Topp