Magefølelsen

JeanetteR

Gift med forumet
Jeg synes det er så innmari rart det der med magefølelsen jeg[;)] skjønner det liksom ikke helt, men jeg føler meg så skråsikker på hva jeg venter[;)] Og det stemte med fødselskartet som var lengre ned i en tråd her. Vil ikke si hva jeg føler, for jeg har flere veninner inne her[;)]

Dere som er fleregangsfødende, stemte magefølelsen med dere?

Nei. Var bombesikker på at det var gutt sist, men der tok jeg feil[:)]

Hadde jentefølelse sist og det stemte. Har litt jentefølelse nå også, men tror det er fordi jeg liksom er vant med at det er jente der inne [:D][:D]

Visste ikke kjønn sist og hadde ikke magefølelse heller faktisk[8D]

Jeg var bombesikker på at det var gutt inni der forige gang fra dag 1! Kjøpte til og med inn blå klær og div[8D] Og gutt ble det[:D] har samme følelsen denne gangen, bare at denne gangen føler jeg jente, så blir utrolig spennende å se[:)]

Så spennende å høre, takk for svar dere [:)] Jeg vet ikke om jeg skal tørre å stole på følelsen, men den er så bastant på en måte, jeg kan ikke tenke meg at det ikke skal være det jeg føler.. [;)] i dag tror jeg at jeg kjenner liv også, en helt rar følelse, som at noen trykker meg neddi der på en måte.. eller, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, det er bare veldig "rart" [;)] Jordmora mi sa at hun ikke ble overrasket om jeg skulle være tidlig ute med å kjenne liv i og med at jeg har hatt mage så lenge og at jeg var to uker før tiden på å vokse "over".. Nei, dette var bare innmari rart [:-][;)] 

Jeg hadde ikke tenkt å vite kjønnet på UL jeg, men nå har jeg blitt så innmari nyskjerrig at jeg tror jeg bare mååååå [;)] trenger jo ikke å si d til noen likavel, men jeg hadde nok dødd av nyskjerrighet siden denne magefølelsen er så sterk [:D]

jeg hadde guttefølelse sist, og det stemte[:D]
denne ganger føler jeg jente, så spennende å se om det stemmer denne gangen[:)]

Guttefølelse sist. Sikkert også fordi navnet var bestemt FØR han ble laget! [8D] Og magen fikk visstnok også typisk gutte-fasong.
Er 99% sikker på at det er gutt denne gangen også.

Vi har bestemt oss for å holde kjønnet hemmelig, kun meg og sambo som vet det. Men magefølelsen min var feil:P

Jeg haddemagefølelse på jente både med nummer 1 og 2, men begge er gutter[8D] Så den magefølelsen kan noen få for en femøring..hehe

Back
Topp