Magefølelsen?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hva sier den? Gutt eller jente..? 1 eller to?


Her får jeg en følelse av at det er to o_O Panikk bare av tanken!!! :-O
 
Har alltid tenkt at mitt første barn blir en gutt, så holder fast ved det frem til det motsatte evt blir bevist :)
 
Var helt sikker på at nr 1 var en gutt, og det stemte. Jeg var også sikker på at nr 2 var en jente, noe som også stemte. Denne gangen har jeg ingen bestemt magefølelse, men jeg tar meg ofte i å tenke "han" eller "dem". Alt for mange som har sagt at vi kommer til å få tvillinger den dagen vi bestemmer oss for å få nummer tre, så tror jeg har blitt litt påvirket :p
 
Jeg tror (foreløpig) at det er en gutt på vei, og definitivt bare én;)
 
Foreløpig har jeg ikke fått noen magefølelse ennå. Tenker at det er praktisk og gøy med gutt siden vi har gutt fra før, og spennende og gøy med jente siden vi har gutt fra før.

Med første var jeg brennsikker på jente fra dag 1 og til sannheten kom på bordet under OUL. Klarte ikke på noen måte å forestille meg at jeg kunne ha en gutt i magen. Så jeg kommer ikke til å ta en eventuell magefølelse så seriøst :)
 
Lurer på om det kan Være flere siden jeg var kvalm så tidlig. Kjente på uggenheten bare noen dager etter antatt eggløsning.

Men nå er jeg 5+3 og har enda ikke begynt å kaste opp. Det gjorde jeg på denne tiden med førstemann. Så kanskje jente? :)

Og sannsynligvis kun en i magen, er ingen grunn til at det skal Være flere :)
 
Har så få symptomer og ingen kjempesterke tester før IKM, så tror bare det er EN (selv om jeg gjerne tar to også jeg - dobbel lykke for oss som lurte på om vi i det hele tatt kunne få flere).

Tenker det er jente, men det er nok kun fordi vi har jente fra før (alt jeg kjenner til), fordi jeg har like symptomer som forrige gang og fordi vi hadde sex før EL (da kan de utholdne jentene ligge klare å vente på egget, mens guttene er utdødd for lengst) ;) Hehe.
 
Har egentlig ingen følelse mtp kjønn enda, det kom rundt uke 14 sist og stemte på en prikk. Blir spennende å se om det samme skjer denne gangen :) men jeg tror ikke vi vil vite kjønnet denne gangen :)
 
Jeg tror at det er en (håper jeg), og så tror jeg det er gutt ( pga like symptomer som sist)
 
Jeg synes det er så rart. Med første viste jeg at det var gutt. Og det ble en gutt. Men nå har jeg ingen følelse på det i det hele tatt.... Så det blir veldig spennende :)
 
dette svangerskapet er helt lik det første så langt hvertfall (bank i border! null kvalme) så en gutt til? hadde hvert stas med to gutter <3
 
Er 5+5 i dag, og frem til nå har jeg tenkt tanken på at det gjemmer seg en gutt der inne. Men de siste dagene har jentefølelsen kommet snikende;)
 
Trodde det var gutt sist, men det var en jente

Tror det er gutt nå, særlig pga helt ulikt svangerskap ifht symptomer så langt

Blir ganske tette så sånn sett håper jeg litt på en jente til, men det spiller ingen som helst rolle.

Har ingen grunn til å tro på at det er flere der inne, og håper at det bare er én siden det blir knappe 20 mnd mellom dem
 
Jeg tror det er gutt :)
 
Back
Topp