Magefølelsen!

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Nå nærmer det seg OUL også for min del! Gleder meg helt utrolig mye og er veldig spent! Det aller aller viktigste er jo at det er en frisk baby, men jeg må jo innrømme at det knytter seg stooor spenning til kjønnet! Jeg har en magefølelse som sier meg at det er ei jente, men vet ikke om jeg har denne magefølelsen fordi jeg helst vil at det skal være jente! Hehe :) hadde dere som nå vet kjønn en magefølelse på hva det skulle bli før dere fikk vite det? Stemte magefølelsen? :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Jeg hadde ingen magefølelse, overhodet! Kjæresten hadde nok magefølelsen for meg, for han følte på seg at det ble jente, og det var det vi fikk beskjed om :-) Jeg føler fortsatt ingenting, annet en at jeg vet jo at det er jente.. Men har begynt å få en følelse på om det kan være feil kjønn. Vet ikke hvorfor, men hører det er flere som har opplevd dette.

Egentlig så er det vell bare den "følelsen" som ikke har kommet enda, er nok en jente som ligger inni der :-)

Jeg skal på oul på mandag, så vet ikke enda, men jeg føler meg nesten sikker på at det er ei jente inni der. Det blir veldig spennende å se om jeg tar feil eller ikke. Har uansett ingen ting å si selvsagt..

Magefølelsen min var veldig ustabil, den var rettet mot gutt, jeg følte det var gutt, men hadde alltid en liten tvil om at det kunne være jente. Og jeg venter jo en av hver, så på en måte stemte magefølelsen. :)
Med min første var magefølelsen bestemt på jente, og det ble det jo. ;)

magefølelsen sa gutt, og det blir gutt :)

Var veldig sikker på jente og stemte på en prikk, samme med gutten min sist også. God intuisjon. ;)

Hadde ingen magefølelse på om jeg skulle få gutt eller jente. Men siden jeg var ekstremt dårlig i starten, trodde jeg at jeg skulle få jente :p men det var en flott liten gutt inni der ;)

Back
Topp