Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg stoler på magefølelsen, har lært meg å "lytte" til hva jeg føler er riktig for Oliver. Og etterhvert som ting viser seg å være riktig for meg og Oliver, så samler jeg på erfaringen og deler den gjerne med andre mødre, ikke alltid det funker for andre. Føler jeg har blitt en mye tryggere mamma for Oliver enn hva jeg var i starten.
Stort sett, og eg føler eg har lest ganske masse. Og sjølv om eg føler det eg gjer er riktig no så følte eg det med størsta og.
Og mykje eg gjer no ville eg aldri i min villeste fantasi gjort då. [:)]
Eg meinar det er viktig at du føler deg komfortabel med dine avgjørelser, men eg trur ikkje nødvendigvis det treng væra det rette. Nokon har ikkje "kjøtt nok på beina" til å kunne bruke magefølelsen visst du skjønar kva eg meinar[8|]???
Ja, jeg har gjort det mer og mer jo eldre han er blitt.
Som f.eks når hs og leger mente vi skulle stappe i Tobias minifom "så lenge vi trengte det" for mageplagene hans. Jeg klarte bare ikke å gjøre det. Da ville jeg heller holde ut med gråting! [&o]