magefølelsen var visst rett :(

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Ja..det gikk jo til hellvette!! "Q¤%&/(

Er visst gravid utenfor livmoren :( må mest sansynlig inn på sykehuset og operere det vekk :(

så forbanna typisk, blir skikkelig sint og lei meg...

så vil jeg bare si at det stopper med meg!! resten av september jentene skal få ett lite søtt nurk i september :) det fortjener dere hele gjengen :)

Super trist at jeg må forlate dere, kommer til å savne hele gjengen :(

Uff så fælt å lese :( :( :( :(stor klem

Ååånei:( utroligt trist og lese. Dette fortjente du virkelig ikke.
men spiren sitter nok der den skal veldig snart:)

Stor klem til deg<3 Dette var ikke noe hyggelig å lese :(
Skulle ønske du kunne få være hos oss..
Så legen dette på gu? Kunne dem ikke se dette på ul som du var på? Trenger ikke å svare om du ikke føler for det.

Nei og nei!!! så utrolig dumt og trist!!!
Store trøsteklemmer til deg <3

Stor klem til deg<3 Dette var ikke noe hyggelig å lese :(
Skulle ønske du kunne få være hos oss..
Så legen dette på gu? Kunne dem ikke se dette på ul som du var på? Trenger ikke å svare om du ikke føler for det.

Har ikke vært på ul før nå, gyn fant ingen foster.. trykka litt på magen og fant ut jeg hadde smerter på høyre side.. så sa han at det var graviditet utenfor livmoren...

å nei :-(:-( sender deg en stor klem og håper neste spire sitter fort !

Huff dette var trist å lese :( håper du får en ny spire snart, og som blir på riktig plass i 9 mnd :) god klem sendes deres vei.

Ånei :(
Trist å høre at spira hadde det for travelt med å feste seg til å nå ned til livmora :(
Håper det går bra med deg, og at det snart sitter en ny spire på riktig plass. :)

Ååååhhhhh nnneeeeeii!!!!! Uff så trist :( ingen fortjener det:( sender masse gode tanker så kommer du innom igjen på nov/des vill jeg tru:) masse lykke til vidre! Tenker på deg:(

Back
Topp