Magefølelsen var rett gitt

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Overskrifta sier seg vel kanskje selv. Begynte så smått å blø i dag, fikk bestilt en time til ul og fikk bekrefta det jeg har vært sikker på den siste uka, det var ikke liv i magen dessverre. Fant plommesekk, men ikkenoe mer. Skulle vært 6+4 (eggløsning var bekrefta på ul pga hormonhjelp), og burde vært mulig å se et embryo. Utviklinga har nok stoppa opp før hjertet skulle begynt å slå. Er så klart skuffa og lei meg, men var så forberedt på det, at det ikke føles så ille som det kunne gjort. Det positive er at jeg vet jo at jeg kan bli gravid og at sjansen er liten for at det kommer til å skje igjen. Synes det er leit at jeg ikke kan ta følge med dere fram til desember, men ønsker dere alle masse lykke til:Heartpink:Heartblue
 
Nei så trist [emoji173] dette var ikke koselig å lese. Sender deg en varm klem! Håper spiren sitter snart igjen og den klamrer seg fast i 9 mnd [emoji173]
 
Huff så trist å høre kjære deg[emoji22] Masse masse lykke til neste gang, og ta godt vare på deg selv[emoji173]️
 
Ånei [emoji17] Varme klemmer og lykke til [emoji173]️[emoji173]️
 
Så trist å høre [emoji17] Det må gjøre vondt å bli så skuffet [emoji173]️ Håper virkelig at du lykkes senere. Gjør noe fint som kan få tankene på litt andre ting. [emoji8]
 
Varme klemmer og masse lykke til videre ❤️
 
Overskrifta sier seg vel kanskje selv. Begynte så smått å blø i dag, fikk bestilt en time til ul og fikk bekrefta det jeg har vært sikker på den siste uka, det var ikke liv i magen dessverre. Fant plommesekk, men ikkenoe mer. Skulle vært 6+4 (eggløsning var bekrefta på ul pga hormonhjelp), og burde vært mulig å se et embryo. Utviklinga har nok stoppa opp før hjertet skulle begynt å slå. Er så klart skuffa og lei meg, men var så forberedt på det, at det ikke føles så ille som det kunne gjort. Det positive er at jeg vet jo at jeg kan bli gravid og at sjansen er liten for at det kommer til å skje igjen. Synes det er leit at jeg ikke kan ta følge med dere fram til desember, men ønsker dere alle masse lykke til:Heartpink:Heartblue

Mange gode klemmer til deg!:Heartred Jeg skal holde utkikk etter deg her inne fremover, regner med jeg ser deg i et annet månedsforum om ikke så lenge:love2 Ta vare på deg selv i mellomtiden Isabells:Heartred
 
Tusen takk for koselige ord:) har jo et barn fra før, så det er jo en god trøst, så får vi håpe at det ikke tar alt for lang tid før det klaffer igjen:)
 
syns det er veldig trist, men det er jo ingen menneskerettighet å få barn, så godt å "høre" du er av den jordnære typen... Masse lykke til :Heartred
 
Klem til deg! <3 Og masse lykke til videre!
 
Back
Topp