Magefølelsen ang. Kjønn

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hva sier den hos dere? Hos meg har den sagt jente hele veien, og jeg har hatt ganske ekte drømmer hvor jeg er på ul. Og gyn. Sier det er ei jente. De siste ukene har magefølelsen endret seg til gutt, men drømmene sier fremdeles jente. Jeg vet ikke om denne tidlige magefølelsen og drømmene henger sammen med ønsket om en jente eller ikke. Om 13 dager er jeg 14+2 da skal jeg på ul og da skal det være mulig å se kjønnet, håper virkelig de klarer det, for jeg er såååå nysgjerrig [emoji23]
 
Jeg er også utrolig nyskjerrig. Jeg er overbevist om at det er jente, men begge deler er ønska da. Er bare 10+3 i dag, men følesen på at det er jente blir sterkere og sterkere. Gubben trur gutt hehe
 
Skulle ønske jeg hadde en følelse på kjønn. Men har absolutt ingen formening... Ønsker helst gutt, men blir like glad for jente. Jeg vil bare ha en baby, aller helst en frisk, men det vet man aldri heller :Heartred Så blir lenge å vente helt til desember til oul, men da kan vi overraske folk i julen med hvilket kjønn det blir hvertfall :hello2
 
Her er vi like lykkelig hva enn som kommer, men jeg tror det er jente:) Sikkert forde jeg har to jenter fra før:)
 
Jeg tror det blir gutt, og kaller knøttet for «han» hele tiden uten at jeg tenker over det. Blir koselig å se hva det blir/er[emoji5][emoji173]️
 
Varierer litt hva magefølelsen sier. En liten følelse på jente akkurat nå.
 
Jeg har skikkelig jentefølelse. Men samtidig tror jeg og det er en gutt xD Sikkert siden vi har gutt fra før. Var på UL i uke 11 i uken og da sa gyn hun tippet gutt før sjekken siden vi allerede har en gutt og det større sjanse å få samme kjønn igjen (var for tidlig å se på UL). Blir spennende å se på oul ;)
 
Har ingen følelse på kjønn.
Lettest hvis det blir jente siden det er mange å arve fra da, men det spiller ingen rolle hva det blir :happy:
 
Veldig nyskjerrig eg og :) Prøver å instille meg på at det kan være gutt, prøver å tenke på guttenavn, men tenker bare ho og på jentenavn :) Så definitivt jentefølelse :)
 
Tror jeg får gutt, vi har en gutt fra før og det er hva magefølelsen sier.. Men jeg håper litt på jente. Mannen håper på enda en gutt.. :happy:
 
Jeg har ingen ønsker om kjønn, men magefølelsen sier at det er én gutt og én jente. :)
 
Magefølelsen sier jente 1 dag, så sier den ingenting en annen dag. Så blir ikke klok på den :) har 1 av vær fra før, men hadde vært gøy med en jente til.
 
Jeg har ingen følelse på hva det er. Her er alt hjertelig velkomment. Hadde vært stas med jente, det er så mange gutter og guttebabyer rundt meg, så da har vi mer å arve fra gutter, men har liksom alltid sett for meg meg selv som jentemamma.
 
Har ingen følelse noen vei. Har en jente fra før, og jeg er skikkelig jentemamma. Søsteren min ha tro gutter, og det er bare så naturlig. Kan ikke helt se for meg henne med en jente. Jeg er motsatt, så rart å tenke på at den lille i magen min kan være en gutt.
 
Magefølelse sier helt klart jente, men håper egentlig litt på gutt. Har en gutt og to jenter fra før..
 
Back
Topp